Clipit Masterclass: in vier stappen naar datagedreven PR

Ga aan de slag met een duurzame manier van datagedreven werken, voor jou en je team. Onze Analyses & Insights manager Stijn geeft aan de hand van concrete voorbeelden uit de praktijk, afgestemd op jouw organisatie, alle benodigde handvatten om na afloop van de masterclass direct aan de slag te gaan.

Voor wie?

Deze Masterclass is bedoeld voor PR- en communicatieprofessionals in leidinggevende functies die met hun team datagedreven willen gaan werken.

Ben jij erbij? Meld je direct aan via onderstaand formulier!

Datum: donderdag 21 april, 10:00 – 13:00 uur incl. lunch
Locatie: Verkadefabriek Den Bosch

 

Meld je aan

De spelregels

Het aantal plaatsen voor deze masterclass is beperkt om een persoonlijke en interactieve aanpak te kunnen garanderen. We verwelkomen daarom maximaal 1 persoon per organisatie. Deze masterclass is gratis voor Clipit opdrachtgevers en €450,- voor andere geïnteresseerden. Bij afmelding later dan 48 uur van tevoren hanteren we een cancellation fee van €75,-.

Over Stijn

Stijn Stortelder (Manager Analyses & Insights bij Clipit) heeft ruime ervaring in de PR- & communicatiewereld op het gebied van PR, campagnes, reputatie en crisiscommunicatie. Hij gelooft dat iedere PR- en communicatieprofessional datagedreven kan werken dankzij de synergie tussen inzichten uit data en het onmisbare onderbuikgevoel.

Over Clipit

Clipit is al sinds 2001 werkzaam in de wereld van data, PR en communicatie en verzorgt momenteel voor bijna 400 opdrachtgevers overzicht en inzicht op basis van media data. Hierdoor ben je in staat om datagedreven beslissingen te maken. Wij geloven dat we voor iedere professional in de PR & communicatie branche het werken met data eenvoudiger, effectiever en een stukje leuker maken.