Media Foresights

We zijn specialist in Monitoring, Analyse & Insights en Foresights. Sinds 2001 brengen we voor onze opdrachtgevers de media aandacht in kaart en maken we inzichtelijk wat dit betekent voor hun marketing en communicatie strategie. Met onze verfijnde inhouse technologie bieden we het meest complete overzicht van media vermeldingen in online- en social media, print en radio & TV. Daarbij geven we eenvoudig inzicht in volumes, sentiment, bereik, branding en PR-waarde.

Media Foresights

Hoe mooi ziet de wereld eruit als we meer en meer kunnen voorspellen? In een wereld waarin de plek van data steeds meer prominent aanwezig is, helpen we jou om met alle relevante monitoring data te kijken naar media foresights. Je bent altijd op de hoogte van de laatste trends die spelen in je branche en dit geeft je meer snelheid om hierop in te spelen.

Gratis proefperiode

Voorspellen van media aandacht

We bieden je betrouwbare monitoring data en waar relevant ook de combi met andere data stromen, zoals NPS scores. Hoe koppelen we monitoring data aan traditionele NPS scores, zodat op lange termijn met een algoritme de NPS score te voorspellen is? Zien we onderwerpen in een bepaalde branche steeds terugkomen? Zijn deze te koppelen aan trends? Als Marcom professional ben je snel in staat om je klantstrategie bij te sturen met Media Foresights. Tijdens het Songfestival voorspelden we de winnaar. Helaas hadden we het niet bij het juiste eind, maar de basis voor voorspellen op basis van data is gelegd. 

Machine Learning

Wij geloven dat data steeds belangrijker wordt. Daarom kijken we altijd hoe we jou kunnen helpen om jouw monitoring data meer duiding te geven. Voorspellen is natuurlijk next level, dus ontwikkelen we steeds meer machine-learning en algoritmen als vast onderdeel van onze dienst. Hierdoor maken wij binnen jouw data voorspellingen en bieden we je inzicht in trends.

Logo WhizPR
bavaria-logo-png
Logo Pathé
Mercedes Benz logo
Nederlandse Loterij logo