Support
Categorie
Filters
Hoe pas ik een filter toe bij de resultaten die ik zie in het Clipit Dashboard?
Wanneer je het Clipit Dashboard opent, start je automatisch met de filters zoals je deze bij je vorige bezoek hebt ingesteld. Wil je andere data bekijken? Dan kun je middels het filter aanpassen welke resultaten je wilt zien in het dashboard. Klik rechts bovenin het scherm op de filterknop of klik linksboven op ‘Bewerk filter’ om je filters aan te passen. Een menu met verschillende filteropties verschijnt in je scherm. Je kunt bijvoorbeeld filteren op bepaalde zoekprofielen, zoekopdrachten of labels je wilt zien in je scherm. Andere opties zijn het selecteren van specifieke mediatypes (de keuze of je online, social, print media en/of radio & TV data wilt zien) of broncategorieën (een verder onderscheid van de mediatypes). Ook kun je bepaalde bronnen uitsluiten of juist selecteren en filteren op sentiment.
Meer weten?
Heb je nog vragen? Onze media analisten zitten voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Bel ons op 024 8000 704 of mail naar info@clipit.nl.
Hoe sla ik mijn filter op?
Wanneer je telkens gebruik maakt van eenzelfde filter, waarbij je bijvoorbeeld bepaalde mediatypes of broncategorieën opslaan, dan is het vaak handig om een filter op te slaan. Zo kun je de volgende keer, als je gebruik maakt van het dashboard, eenvoudig terug naar het filter wat je wel vaker gebruikt. Je kan je huidige filterinstellingen opslaan door te klikken op de knop ‘Opslaan’ onderin het filtervak. Geef het filter een naam en klik op ‘Opslaan’. Je vindt je filter vervolgens terug in het menu aan de linkerkant onder ‘Selecties’, tabje ‘Filter’. Hier vind je ook de filters van je collega’s terug.