Overzicht
Merk analyse Pathé

Succesvolle merk analyse voor Pathé

Merk analyse voor Pathé

Wat:
Van traditioneel naar volledig gedigitaliseerd. Dus meer met data doen. Overall beeld van de mediaprestaties aan de hand van vastgestelde KPI’s.

Hoe:
Inzicht aan de hand van een maandelijks Media Report. Hiermee bieden we in één oogopslag inzicht in het resultaat van de media inspanningen.

Voordeel:
Stelt Susanne (cp) in staat om zowel interne als externe stakeholders inzicht te bieden, die belang hebben bij de prestaties en het succes van de organisatie.

Group 5 Created with Sketch.

Pathé wil een prominentere rol spelen in de leisure markt en de merk positie versterken. PR is een belangrijk onderdeel binnen onze communicatie strategie. Door de samenwerking met Clipit hebben we dagelijks inzicht in de statistieken en de publicaties. Ook luisteren ze goed naar onze wensen en maken ze een custom made dashboard om onze KPI’s maandelijks te monitoren. We werken met een professioneel en leuk team en ze staan altijd voor ons klaar.

Susanne Damen – Manager Brand & Communications bij Pathé

Gratis PR-check

Benieuwd wat er over jou wordt geschreven in de media?

Vragen?

Bel tijdens kantooruren op:
Tel: 024 890 39 41

Of vind je antwoord op onze support pagina