Overzicht

2014: het jaar van innovatie bij Clipit

In ons vorige blog heb je al kunnen lezen hoe Rinske haar eerste jaar als directeur van Clipit heeft ervaren. Zij vertelde ons al over haar grootste hoogtepunten van Clipit. 2014 is een prachtig jaar voor Clipit vol met mooie klanten, samenwerkingen en innovatie. Ben je benieuwd wat er allemaal gebeurd is afgelopen jaar? Pak een lekkere kop koffie en lees het hier rustig terug!

Trots op onze klanten

We kunnen terugkijken op een geweldig jaar! Dat vinden wij niet alleen, uit ons klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat we super tevreden klanten hebben. Dat geeft ons nog meer energie om in 2015 ook weer hard ons best te doen voor al onze gewaardeerde klanten! Wij willen hen bedanken voor de complimenten én de waardevolle feedback die zij ons teruggegeven hebben.

Mooie innovatie

2014 stond in het teken van innoveren. Zo hebben we in mei ons product internationale monitoring gelanceerd: Clipit goes global! We scannen 150 miljoen redactionele websites in 247 landen en in 187 talen. Innoveren bleef niet bij online media monitoring, we hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuw product: print media en radio & TV monitoring!! Op innovatieve wijze lezen we print media uit, voor het uitlezen van radio en televisie-uitzendingen kunnen we terecht bij onze partner MediaDistillery. Benieuwd hoe dat gebeurt? Lees dan deze blogpost. Na deze productlanceringen kunnen we met trots zeggen: Eén kop koffie en je weet hoe jij in alle media staat! Deze nieuwe propositie hebben we met al onze klanten gevierd op een ludieke manier: onze eigen ClipCookies! Ambachtelijk gebakken door Strik Patisserie. Een hoogtepunt in onze #ClipCookies-historie!

Samen sta je sterk

Niet alleen een jaar van innovaties, maar ook van mooie samenwerkingen! Vanaf begin dit jaar drinken we radically good coffee van Moyee. Een leuk fairchain koffiemerk met een eigenwijze twist! Met deze mooie samenwerking beleven we onze koffie-filosofie ook op kantoor!

Het drinken van radically good coffee, bracht ons ook op radically good ideas! In april zijn we gaan samenwerken met Smart.pr. Een leuke groep jonge mensen uit Amsterdam, met één doel: PR gemakkelijker maken. Vanaf april kan je eenvoudig en effectief persberichten versturen en deze monitoren met Clipit. Zo heb je het hele traject, van verzending tot analyse, efficiënt ingericht. Deze samenwerking leidt tot mooie initiatieven. Zo spraken de heren op ClipTalk in oktober en hebben we een paar weken later een belmarathon gehouden op het Clipit HQ. Gezellig, maar ook heel hard werken!

#ClipTalk14

Met trots kunnen we terug kijken op twee geslaagde ClipTalk edities! Ruim 100 klanten kwamen twee keer dit jaar samen om inspiratie op te doen op het gebied van media montoring. In april schitterden Rob Speekenbrink van de TU Delft en Juriaan Vergouw van Porter Novelli op het podium in de Verkadefabriek. Onze media analist Charissa onthulde de verborgen schatten van onze Portal. In oktober gaven we het podium aan Guido Voorbij van Buddha to Buddha, Martijn van Hoek en Mark Walschot van Smart.pr en Ronald Sutmuller van UPC. Zij gaven ons een kijkje in de keuken van online media monitoring. Aan de thuisblijvers hebben we ook gedacht, zij konden via een livestream het hele event volgen!

Laat 2015 maar komen!

Vol vertrouwen gaan we 2015 tegemoet! Een jaar waarin we onze innovaties nóg meer gaan verrijken, nog meer tevreden klanten gaan krijgen en blijven investeren in samenwerkingen en leuke initiatieven. Voor nu wensen we je alvast fijne feestdagen en een gelukkig, gezond én succesvol 2015!!

Gratis PR-check

Benieuwd wat er over jou wordt geschreven in de media?

Wil jij op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief