Overzicht

BMW over online media monitoring met Clipit

Elke maand vragen wij één van onze klanten om te delen hoe zij Clipit inzetten in de organisatie. In deze nieuwsbrief vertelt Mark Loojenga, Product Communications Manager bij BMW Group Nederland, waarvoor zij Clipit gebruiken.

Mark Loojenga, Product Communications Manager bij BMW

“Als PR afdeling wil je weten wat er over je geschreven wordt en hoe mensen over je product denken. Internet is een enorme en onmisbare bron om op elk moment snel een indruk te krijgen over wat er leeft. Voor premium producten met een hoge emotionele waarde zoals BMW en MINI geldt dit zo mogelijk nog meer. Daarom hebben wij enkele jaren geleden besloten om online gedegen te scannen op “knipsels”. Na een uitgebreide analyse van leveranciers kwam Clipit voor ons als beste uit de bus, onder meer vanwege een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. De e-mails die dagelijks door Clipit verzonden worden, geven ons een praktische en overzichtelijke update. Naast de PR afdeling, maken diverse andere collega’s gebruik van de service. Van productmanagers (om te weten hoe hun producten ontvangen worden) tot Sales medewerkers (gewoon om te weten wat er leeft). Wat de samenwerking bekrachtigt, is de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid van Clipit. Elk telefoontje en elke mail wordt snel opgepakt en pragmatisch afgehandeld. Als meest duurzame autofabrikant ter wereld, schrijven wij EFFICIENCY met grote letters – dan is het prettig samenwerken met een partij als Clipit.”

Gratis PR-check

Benieuwd wat er over jou wordt geschreven in de media?

Wil jij op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief