Overzicht

Welke ClipBlogger neemt ons mee in de wereld van social media monitoring?

Wie-o-wie wordt onze nieuwste ClipBlogger?

Vijf minuten met een kop koffie en je weet hoe jij ervoor staat op het internet, maar hoe is het mogelijk dat het bij Clipit zó snel gaat?  En haal jij al alles uit de PR-waarde? Of meer weten over social media monitoring in het algemeen? Onze Clipit medewerkers kunnen daar meer over vertellen, maar… Wát wil jij eigenlijk lezen? We hebben een aantal blog-kandidaten op een rijtje gezet. Maar we hebben wel jouw hulp nodig om een keuze te maken. Wie is jouw favoriet? Breng snel een stem uit!

Rutger Schönberger over monitoringtools

#Rutger, ook wel bekend als onze wandelende Wikipedia. Als trouwe lezer van Marketingfacts is hij altijd op de hoogte van alle weetjes en het laatste nieuws. Hij kan je alles vertellen over de verschillende mogelijkheden en invalshoeken van social media monitoring. Jij hebt onze monitoring adviseur Rutger vast wel eens aan de telefoon gehad, toch? Maar je hebt vast nog nooit een blog van hem gelezen…

Paul van der Zijde over social media monitoring

#Paul of #PomPomPaul ging bijna viral toen hij zijn PomPoms erbij pakte voor de #ClipCookies. Maar hij kan nóg meer! Kom je er even niet uit met het systeem? Als social media monitoring specialist kan Paul je alles vertellen over de reis van een bericht, van plaatsing op een website tot in jouw Portal. Het systeem van Clipit heeft slechts enkele seconden nodig voordat het nieuwe bericht erin staat, maar… Wat gebeurt er eigenlijk in die tussentijd?

Patty Janssen over PR-waarde

#Patty verrast ons regelmatig op Twitter met haar creatieve en humoristische artikelen en koffie plaatjes. Dat waarderen wij als échte koffieliefhebbers. Naast dat Patty fanatiek twittert, kan ze jou alles vertellen over de PR-waarde. Clipit berekent als eerste monitoringtool automatisch de mediawaarde van elk bericht. Daarmee toon je eenvoudig de ROI van je social media management aan, maar hoe komt die waarde eigenlijk tot stand?

Stefan Kappert over online reputatiemanagement

#Stefan, met zijn no-nonsense mentaliteit heeft altijd een oplossing klaar, natuurlijk niet onhandig als monitoring adviseur. Als fanatieke hardloper motiveerde hij in korte tijd het hele Clipit-team en door zijn passies hardlopen en social media te combineren in The Runclub. Hij vertelt je alles over online reputatiemanagement en de rol van social media.

Laurens van Dijk over development

#Laurens probeert (zoals hij het zelf zegt) koffie zo goed mogelijk om te zetten in code. Dankzij onze developer leest Clipit sinds kort ook Instagram uit. Daar kunnen wij natuurlijk alleen maar heel trots op zijn! Maar wat te verwachten van zijn blog? Laurens neemt je mee in de diepe krochten van onze tandwieltjes. Hij vertelt je hoe we ingewikkelde websites als Instagram kunnen uitlezen en wat zijn volgende doelwit is. Bang voor ingewikkelde blogs hoef je zeker niet te zijn, want Laurens verwoordt het zo dat het haast makkelijk lijkt. Nieuwsgierig geworden…?!

Tweet je favoriet! Waar wil jij meer over te weten komen?! Wil je meer lezen over  monitoringtools, social media monitoring, PR-waarde, online reputatiemanagement of development? Stem op jouw favoriet! Tweet de #naam van je favoriet naar @ClipitNL. Dus bewaar die laatste slok van je koffie en laat het ons weten!

Gratis PR-check

Benieuwd wat er over jou wordt geschreven in de media?

Wil jij op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief