Temperatuurmeting

Jij weet als geen ander wat er speelt in en rondom jouw organisatie, merk en branche. Maar klopt jouw onderbuikgevoel? Of wil je zeker zijn dat je niets mist? Met de temperatuur metingen bevragen en/of bevestigen we jouw onderbuikgevoel, zodat jij structureel met actuele inzichten werkt aan je campagnes, strategie en de next steps naar succes. Dit is de gedroomde volgende stap van veel professionals in het PR, (marketing)communicatie en branding vakgebied. Maar hoe pak je dit aan? De temperatuurmeting oplossingen bieden een solide fundament voor een data-gedreven aanpak, zowel periodiek als eenmalig. Onze Insights Specialisten ontwikkelen op-maat reports over topics, merk & concurrentie, opiniemakers en doelgroepen, voorzien van waardevolle inzichten.

Onze temperatuurmeting oplossingen

Topics Report

Als communicatie professional wil je altijd goed op de hoogte zijn wat er speelt rondom je organisatie; van branche tot merkgerelateerde topics en van product tot MVO inzichten. Het Topics Report geef je eenmalig of periodiek een betrouwbaar beeld hoe specifieke thema’s in de media worden besproken, al dan niet in combinatie met je merk- of organisatienaam. Deze inzichten leggen de basis voor een proactieve communicatie aanpak. Bij een repeterend report zie je na verloop van tijd patronen en vergaren we inzichten waardoor jij in de driver seat komt. Het resultaat? Je acteert niet meer puur op onderbuikgevoel, maar adviseert je stakeholders en maakt plannen gebaseerd op gefundeerde inzichten.

Lees meer

Merk & Concurrentie Report

Wil je weten hoe jouw merk in de media presteert ten opzichte van je belangrijkste concurrenten? Dan geeft het Merk & Concurrentie Report antwoord. We bespreken samen op basis van welke waardevolle metrics je inzichten wil verkrijgen. Vervolgens verzamelen we de relevante data voor zowel je eigen merk als de concurrerende organisaties. Zo achterhalen we precies wat bijvoorbeeld je share-of-voice is op een onderwerp waar je autoriteit op wil claimen. Het brengt je op ideeën en inzichten over hoe je dit kunt verbeteren, wie je meest belangrijke concurrent is en hoe zij hier invulling aan geven.

Lees meer

Opiniemaker Report

Wie zijn de belangrijkste opiniemakers in jouw branche? Welke personen of organisaties matchen goed met jouw organisatie? Optimaliseer je perslijst aan de hand van de daadwerkelijke berichtgeving en geef daadkrachtig invulling aanje proactieve mediabeleid. Met jouw communicatie- en PR-doelstellingen als uitgangspunt brengen we de invloedrijke opiniemakers in jouw branche in kaart in combinatie met de onderwerpen waar zij over schrijven (al dan gerelateerd aan je merk). Onze Insights Specialisten zorgen voor een kwalitatieve dataverzameling, analyse en inzichten in een op-maat report in de huisstijl van jouw organisatie.

Lees meer

Doelgroep Report

Jij weet welke media belangrijk zijn voor je doelgroepen en stakeholders. Maar hoe schrijven deze media over jouw merk? En welke inzichten bieden deze publicaties jou? Het Doelgroep Report geeft antwoord op o.a. deze vragen. De dataverzameling en analyse focust zich op specifieke media en personen die binnen jouw doelgroepprofielen vallen. Wie laat nadrukkelijk van zich horen, met welke boodschappen op welke platformen? Hoe percipiëren de belangrijke media jouw communicatieboodschap? Onze Insights Specialisten delen alle ins-en-outs in een overzichtelijk report waarmee jij laat zien welke informatie jouw doelgroep tot zich neemt. Dit is het vertrekpunt voor verdere bewerking van je doelgroep.

Lees meer

Meer weten

Stijn helpt je graag verder met jouw vraag.

Neem contact op
Logo WhizPR
bavaria-logo-png
Logo Pathé
Mercedes Benz logo
Nederlandse Loterij logo