Training & Consultancy
Van de hedendaagse PR-, communicatie- en brandingprofessional wordt verwacht dat hij of zij data-gedreven werkt. Maar hoe integreer je een data-gedreven werkwijze en processen in je team of organisatie? Met onze jarenlange ervaring in diverse brancheshelpen we je graag om de juiste voorwaarden te creëren om dit voor elkaar te krijgen. Middels training en consultancy zijn we jouw persoonlijke data collega’s waarbij we je ondersteunen, daar waar het nodig is. Enerzijds om het kennisniveau van het team daar te krijgen waar jij het wil hebben. En anderzijds om succes- en temperatuurmetingen voor je uit handen te nemen, zodat jij je kunt richten op strategie en creativiteit.
Insights Training
Ontdek hoe je zelf inzichten uit (meerdere soorten) data verkrijgt en direct toepast in je dagelijkse werkzaamheden, maar ook in je strategie voor de lange termijn. Hierbij maken we gebruik van mediadata van Clipit, maar ook van de door jou beschikbaar gestelde datasets zoals Google Analytics, paid media campagnes of merkonderzoek. Middels interactieve, op-maat sessies krijg jij en/of je team de juiste handvatten om een solide basis te leggen voor een data-gedreven werkwijze. Aan het einde van de training ben jij “data-savy” en klaar om data-gedreven aan de slag te gaan.
AanvragenMedia Data Consultancy
Hoe bepaal je de impact van jouw inspanningen op de bedrijfsdoelstellingen? Hoe toon je jouw succes aan bij je CEO? Hoe laat jij zien dat je data-gedreven te werk gaat? Wij helpen je de juiste voorwaarden te creëren om waardevol gebruik te maken van (media)data binnen jouw afdeling en organisatie. Onze ervaren Insights specialisten geven je op-maat advies op strategie, tactiek en implementatie niveau met focus op een data-gedreven werkwijze, het aantonen van resultaat, zichtbaarheid in de organisatie en verantwoording richting stakeholders.
AanvragenBoeiende en inzichtelijke workshops! Bovendien kunnen we nu zelf aan de slag om al onze media-uitingen te meten volgens volume, bereik of PR-value, om ze vervolgens in een handig dashboard te gieten en om ze dan consistent en regelmatig te delen met onze stakeholders.
Roel Dekoninck – PR Manager Signify Benelux