Branche insights

Je monitoring is goed onder controle. Je organisatienaam, producten en diensten zijn allemaal ingevoerd, zodat je altijd weet hoe jouw organisatie in de media komt. Toch vragen je collega’s of je next level wilt gaan. Jij bent immers dé Marcom professional die beschikking heeft tot allerlei data. Zo wil je de media aandacht afzetten tegenover andere data zoals bijvoorbeeld verkeersveiligheid cijfers. Hoe doet je dat en wie gaat op zoek naar de verbanden?

Branche analyse

Met de branche insights analyse geven we je inzichten en de belangrijkste conclusies op basis van onze betrouwbare media monitoring data. Wij sparren met jou over welke datastromen interessant en bruikbaar zijn om aan de monitoring data te koppelen. Denk aan data zoals verkeersveiligheid cijfers, file data, weersvoorspellingen en politieke cijfers.
Je ontvangt wekelijks, maandelijks of gewoon eenmalig het branche analyse insights report in een online presentatie of Google Data Studio dashboard. Zo geef jij als Marcom professional andere beleidscollega’s inzicht in actuele thema’s in jullie branche.

Gratis adviesgesprek

Branche interpretatie

Je hebt altijd een persoonlijk aanspreekpunt zoals onze adviseur, media analist of strategy & insights analist. Zij zorgen dat ze door een goede sparringsessie boven tafel vissen welke data voor jullie branche interessant is. Ze luisteren naar je vraag en kijken met kritische blik naar de mogelijkheden. Wanneer de data in je dashboard zit, gebruiken onze analisten hun expertise (en magic) om de juiste insights voor je op papier te zetten. Door data interpretatie en -verklaring gaat jouw stroom aan media berichten écht leven. 

Vragen?

Bel Stijn tijdens kantooruren op:
Tel: 024 890 39 41

Of vind je antwoord op onze support pagina