Merk insights

Jij als Marcom professional houdt de touwtjes strak in handen als het gaat om de berichten die je verzamelt over je merk of organisatie. Wanneer je bewijs van al je harde werk wilt communiceren naar je manager of klant, kom je er al snel achter dat alleen alle berichten in 1 ruwe excel doorsturen ook geen show maakt. Je hebt meer nodig! Een overzichtelijk merk insights report; hapklaar met interpretatie en duiding gebaseerd op de verborgen pareltjes binnen je berichten rondom je organisatie.

Snel en objectief

We bieden je snel en objectief inzicht in het resultaat van jouw Marcom inspanningen. Hoe kwam het dat er ineens een piek was in het aantal berichten? Kwam dit bijvoorbeeld door het door jouw georganiseerde pers event? Zijn de doelstellingen zoals meer brand-awareness ook echt behaald?

Gratis adviesgesprek

Combineer je data

Natuurlijk zijn wij lichtelijk verliefd op onze eigen monitoring data, maar we begrijpen dat er voor jou meer is dan dat.
Mocht je andere data willen koppelen, zoals paid media en bijvoorbeeld google analytics of NPS scores, dan bieden we je de combinatie van deze data in 1 overzichtelijk dashboard of report.
In jouw eigen huisstijl, die van je klant of die van ons. Onze analisten schrijven hierbij de meest relevante insights al voor je op. 

Datagedreven keuzes

De merk insights over je monitoring data maken dat jij meer data-gedreven besluiten neemt. Op niveau spar je mee om zo je merkstrategie nog beter te laden. Met je afdeling toon je zelf het succes van jullie marcom inspanningen aan. Welke KPI’s zijn behaald? Een hapklaar inzicht van je succesvolle effecten praat net wat lekkerder als je meer budget wil voor jouw afdeling of met die ene klant een langdurige samenwerking wilt aangaan.

Insights Google data studio

Een goede intake van jouw wensen is het halve werk! Al onze analisten zijn getraind in het zoeken naar de vraag achter de vraag. We maken een voorbeeld in Google Data Studio, zodat je weet wat je straks in je mailbox krijgt. Google Data Studio is super handig als we ook nog eens verschillende data (paid, google analytics of NPS) voor je combineren. We stemmen vooraf een planning af. Zo heb je altijd op tijd de juiste merk insights wanneer je de meeting start of boardmeeting bijwoont.

Group 5 Created with Sketch.

Wij vinden het niet alleen belangrijk dat Nederland ons kent, wij vinden het ook belangrijk wat Nederland van ons weet. Hierbij maken we graag gebruik van de kwalitatieve data van de Insights Reports, die geven richting aan onze inspanningen om onze naamsbekendheid en familiarity te vergroten. Tegerlijkertijd geven de Insights Reports ook aan of, en in hoeverre dat ons lukt.

Sander van de Vooren – Manager Corporate Communicatie bij Nederlandse Loterij

Vragen?

Bel Stijn tijdens kantooruren op:
Tel: 024 890 39 41

Of vind je antwoord op onze support pagina