Oplossingen

Media Monitoring

Monitor de media aandacht van jouw merk

Media Analyse

Inzicht en overzicht van alle berichten rondom je merk

Media Insights

Duiding en interpretatie van alle data rondom je merk

Over media analyse

We zijn specialist in Monitoring, Analyse & Insights. Sinds 2001 brengen we voor onze opdrachtgevers de media aandacht in kaart en maken we inzichtelijk wat dit betekent voor hun marketing en communicatie strategie. Met onze verfijnde inhouse technologie bieden we het meest complete overzicht van media vermeldingen in online- en social media, print en radio & TV. Daarbij geven we eenvoudig inzicht in volumes, sentiment, bereik, branding en PR-waarde.

Onze media analyse oplossingen

Data analyse

Jouw dashboard draait overuren. Alle relevante data komt binnen en je wil overzicht in deze overload aan informatie. Je eigen doelstelling én vragen van je manager vereisen dat je verrast met meer dan enkel ruwe datasets. Met eenvoudige media analyses structureer je een overzicht dat voor iedereen relevant inzicht geeft. Jij bent dé Marcom professional die structuur en inzicht geeft in media monitoring.

Gratis proefperiode

Grip op je KPI

We spreken dagelijks met onze klanten en vragen altijd welke vraag zij willen beantwoorden. Ben jij als PR held verantwoordelijk voor het aantal berichten of de reputatie rondom je merk? Hoeveel en welke berichten zijn positief of negatief? Doordat we goed naar je vraag, probleem of eigen KPI luisteren, stellen we op basis van je input de juiste zoekopdracht in. In je dashboard vind je de juiste media analyses passend bij jouw vraag.

Van data naar media analyse

Wij geloven dat monitoring alleen werkt als data gestructureerd antwoord geeft op jouw specifieke vraagstuk. Media analyses verliezen aan kracht wanneer de data (brandstof) niet compleet is. Alle berichten blijven maar data als je niet op zoek gaat naar verband en structuur. Daarom staan de meest relevante media analyses vast en check je deze in je dashboard of wekelijks in je mail. Zo zorgen we dat je snel en eenvoudig altijd antwoorden hebt. Analyses zijn te verreiken met meetinstrumenten als bereik, PR-waarde en sentiment om nog meer inzicht te halen uit jouw data.

Meer weten?

Stefan helpt je graag verder met jouw vraag

Neem contact op
Logo WhizPR
bavaria-logo-png
Logo Pathé
Mercedes Benz logo
Nederlandse Loterij logo