Merkanalyse

Je hebt weinig overzicht in waar jouw merk genoemd wordt. Je manager vraagt wel, of jij even aantoont dat jullie als afdeling super goed bezig zijn. Je weet wel iets met het aantal gegenereerde berichten, sentiment én als kers op de taart het toverwoord ROI. Zeg maar dag dag tegen je avondje doorzakken met best friend Netflix. Hoe breng je snel structuur in de dagelijkse berichtenstroom? Een merkanalyse kan zomaar de oplossing zijn.

Complete merkanalyses

Is jouw berichtenstroom niet volledig dekkend, dan verliest een analyse aan waarde. Doordat wij 100% monitoring zijn, bieden we complete merkanalyses. Het antwoord op jouw KPI’s of lastige vragen onderbouw je eenvoudig met de juiste analyses. Zo weet je precies hoeveel berichten je genereerde in een bepaalde periode en wie en welke tone of voice hierin bepalend zijn.

Gratis merk check

Merkanalyse op smaak

Je kiest zelf op welke manier en met welke frequentie je de merkanalyses ontvangt. We bieden je snel en eenvoudig inzicht precies hoe jij het wilt. Je ontvangt bijvoorbeeld een maandelijkse, kwartaal of jaaranalyse in je mail of op oldskool papier.

Wil jij graag intern furore maken als Marcom professional? Geen zorgen. We laten in jouw merkanalyse zeker ruimte over voor jouw eigen touch en handtekening. Jij blij, wij blij!

Snel inzicht met jouw merkanalyse

Met behulp van een op maat merkanalyse heb jij altijd een onderbouwing van je inspanningen rondom de media aandacht van je organisatie. De overzichtelijke en complete analyses geven je bewijslast om stakeholders te overtuigen voor bijvoorbeeld meer budget, sponsoring en positieve voortzetting van jouw werk. Doordat data gestructureerd is krijg jij snel overzicht en bespaar je tijd voor die extra lekkere cappuccino aan de overkant. Kortom je levert snel, gericht antwoord op vragen van je collega’s of klant.

Deskundige merk analisten

Dagelijks sparren wij met onze klanten over relevante KPI’s of vraagstukken. We weten heel goed wat er speelt en blijven aangelijnd bij de doelstellingen in je werk. Onze ervaren, deskundige en persoonlijke analisten vertalen je vraag in zoekopdrachten en analyses. Dat data compleet is vinden wij belangrijk! Onze bron specialisten zorgen daarom dat alle relevante bronnen op scherp staan, zodat jouw merkanalyse zo volledig mogelijk is.

Group 5 Created with Sketch.

Pathé wil een prominentere rol spelen in de leisure markt en de merk positie versterken. PR is een belangrijk onderdeel binnen onze communicatie strategie. Door de samenwerking met Clipit hebben we dagelijks inzicht in de statistieken en de publicaties. Ook luisteren ze goed naar onze wensen en maken ze een custom made dashboard om onze KPI’s maandelijks te monitoren. We werken met een professioneel en leuk team en ze staan altijd voor ons klaar.

Susanne Damen – Manager Brand & Communications bij Pathé

Onze media analyse oplossingen

Meer weten

Stefan helpt je graag verder met jouw vraag

Neem contact op
Logo WhizPR
bavaria-logo-png
Logo Pathé
Mercedes Benz logo
Nederlandse Loterij logo