Branche monitoring

Je weet wat er over jouw eigen merk wordt geschreven? Dan nog weet je lang niet alles. Welke nieuwe wetten en regels liggen er binnen jouw branche op de loer? Welke concurrent drukt je uit de markt met jaloersmakende campagnes en waar communiceren influencers die nog diep verborgen zitten in de krochten van het internet? Zet je voelsprieten uit in je eigen branche door middel van monitoring en je mist niets.

Branche inzicht

We bieden jou de beste dekking, zodat je alle berichten, afkomstig van redactionele media tot aan de kleinste influencers, in kaart hebt. Je weet daarom welke veranderingen op komst zijn in je branche en door wie deze worden aangejaagd. In onze data kijk je terug of vooruit. Het is maar net wat jij wil.

Gratis adviesgesprek

Overzicht branche data

Dagelijks alle berichten over je eigen merk behappen is een hele klus. Tel daar bij op alle data die over jouw branche gaat zoals wetten, concurrenten, trends, nieuwe producten en oude of nieuw influencers. Allemaal relevant? Yes. We bieden jou overzicht in je dashboard, nadat jouw wensen volledig in kaart zijn gebracht. Dagelijks ontvang je (indien gewenst) iedere ochtend een nieuwsselectie per mail waarin de laatste branche ontwikkelingen staan. Onze overzichtelijke app vermaakt jou tijdens het wachten bij de tandarts.

Tijdbesparing

Je bespaart een hele hoop tijd en ook jouw stagiaire kun je nu écht wat leren en op relevante klussen zetten. Je weet welke veranderingen op komst zijn in je branche en door wie deze worden aangejaagd. Je bent altijd als eerste aan zet in jouw branche.

Jij als Marcom professional bespaart tijd en bent ook future proof! Je weet welke onderwerpen spelen en sorteert rustig voor, terwijl jouw concurrent collega’s een sterk staaltje paniekvoetbal spelen.

In-house technologie

Met onze in-house technologie krijgen onze bron specialisten het telkens voor elkaar om zowel redactioneel als op influencer gebied de beste dekking te realiseren. Omdat jij niet alle tijd van de wereld hebt, nemen we je monitoring taak uit handen. Jouw persoonlijke en deskundige analist vertaalt jouw wensen in specifieke zoekopdrachten. Ruis vinden wij een vies woord, dus alleen relevante data komt in je branche monitoring.

Group 5 Created with Sketch.

Glasnost gebruikt Clipit voor het monitoren van alle Unilever-ijs merken. Het is erg fijn dat Clipit ook social media posts meeneemt aangezien dit voor ons erg relevant is en wij zo weten wie er fan is van het merk. Daarnaast gebruiken wij Clipit voor het monitoren van nieuws binnen de ijs branche, zodat het team altijd up-to-date is op het gebied van ijs en wij onze klant nog beter kunnen adviseren’.

Lonneke de Boer – Account Executive bij Glasnost

Vragen?

Bel Stefan tijdens kantooruren
Tel: 024 890 39 41

Of vind je antwoord op onze support pagina