Campagne monitoring

Als Marcom professional beheer jij verschillende campagnes. Jouw manager of klant vraagt of jij voor de juiste aandacht en impact wilt zorgen. Het genereren van aandacht is één. Inzicht in wie (welke auteurs) en welke media je campagne daadwerkelijk oppakken, is twee. Het inzicht is lastig omdat je onmogelijk alle media kunt bijhouden. Daarom zoek je een alternatief dat je minder tijd kost en snel en betrouwbaar is. 

Snel inzicht in je impact

Doordat wij 100% monitoring bieden, mis je geen bericht en heb je als eerste inzicht in hoe jouw campagne wordt opgepakt. In afstemming met je input over de specifieke campagne, bieden we je de mogelijkheid om al het nieuws hierover apart inzichtelijk te maken. Jouw paradepaardje verdient alle focus en vind je makkelijk terug in jouw op maat nieuwsselectie, dashboard of app.

Gratis campagne check

Filter op bronnen en auteurs

Met behulp van eenvoudige filter opties zie je direct of die ene journalist of blogger van jouw hitlijst de campagne maakt of kraakt. Je weet realtime of jouw campagne het ten doel gestelde aantal berichten genereert en de juiste mensen aanspreekt. Je bent dus altijd en overal op de hoogte van het succes van jouw media inspanningen met het overzichtelijke dashboard.

Alerts

24/7 aan je beeldscherm plakken, omdat je bang bent dat je iets mist? Dat hoeft niet meer. Met extra alerts die jou vertellen of iemand buitensporig positief of negatief reageert, brengen we deze inzichten naar je toe. Wil je een alert omdat je meer lof (of centjes) verdient als je eindelijk www.nu.nl haalt? Ook daar houdt onze handige alert functie vinger aan de pols.

Campagne monitoring moeiteloos inzichtelijk

Je hebt altijd en overal een inzicht en overzicht van jouw campagne inspanningen. Waar nodig stuur je bij als een alert je relevante input levert. Succes is zo binnen handbereik. Het resultaat van jouw campagne inspanningen vormt bewijslast van jouw werk. Dit onderbouwt toch net wat comfortabeler die data gedreven beslissing, een nieuwe pitchronde, een onderhandeling over campagnebudget of een lang gekoesterde loonsverhoging. 

Group 5 Created with Sketch.

Communiceren begint met het luisteren naar de wensen en behoeften van je klant. En dat doet Clipit. Een organisatie die 24/7 voor je klaarstaat. Wat levert het ons op? Goede input om onze klanten te adviseren en een positief sentiment!

Wesley van den Berg – Project/Mediawatcher bij Bijl PR

Vragen?

Bel Stefan tijdens kantooruren op:
Tel: 024 890 39 41

Of vind je antwoord op onze support pagina