Voorbeeld pagina

  • hoi
  • test

test

test

ttitel

Datagedreven inzichten: Nu ook internationale PR-waarde

2019 wordt het jaar van datagedreven successen. Maar hoe zet je data om in inzichten? Daar is de juiste data interpretatie voor nodig. Al jaren staan we bekend om onze transparante PR-waarde die onze opdrachtgevers inzicht geeft in de impact van hun media inspanningen. Waar dat in 2012 begon met impact in online & social media, breidden we onze formule in 2016 uit naar print, radio & TV. De crossmediale PR-waarde was geboren: een vergelijkbare waarde om je crossmediale impact te benchmarken. Met trots vertellen we dat we nu de PR-waarde ook voor internationale berichten in kaart brengen! Hoe we dat doen, leg ik je graag uit.

PR-waarde, hoe zat het ook alweer?

Voordat we dieper induiken op de internationale PR-waarde, neem ik je mee in de formule voor online media. De PR-waarde is opgebouwd uit twee hoofdelementen: de advertentiewaarde en de impactscore. De advertentiewaarde wordt per medium berekend met de daarbij geldige factoren. Zo kijken we voor online media naar het CPM tarief, het aantal vertoningen en lengte van het bericht. Bij de impactscore wordt rekening gehouden met de context van het bericht. Het sentiment, branding, kernboodschap en een redactionele opslagfactor worden hierin meegenomen. Hier komt een getal uit dat de waarde van jouw PR vertegenwoordigt. Zo breng je de impact van je campagne of mediastrategie in kaart.

Wil jij op de hoogte

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief

Voordat we dieper induiken op de internationale PR-waarde, neem ik je mee in de formule voor online media. De PR-waarde is opgebouwd uit twee hoofdelementen: de advertentiewaarde en de impactscore. De advertentiewaarde wordt per medium berekend met de daarbij geldige factoren. Zo kijken we voor online media naar het CPM tarief, het aantal vertoningen en lengte van het bericht. Bij de impactscore wordt rekening gehouden met de context van het bericht. Het sentiment, branding, kernboodschap en een redactionele opslagfactor worden hierin meegenomen. Hier komt een getal uit dat de waarde van jouw PR vertegenwoordigt. Zo breng je de impact van je campagne of mediastrategie in kaart.