Mis geen waardevolle inzichten uit kranten, tijdschriften en huis-aan-huis-bladen
Print media kent grote oplages en heeft een groot bereik. Het is dus belangrijk dat je weet wat er over jou wordt geschreven, zodat je hierop kunt inspelen en jouw reputatie versterken. Alle print media zelf doorspitten is een te grote opgave. Met print media monitoring analyseert Clipit voor jou de berichtgevingen.
De knipselkrant is wellicht een bekend begrip. In het verleden werden kranten en tijdschriften doorzocht en relevante berichtgeving werd uitgeknipt en verzameld. Met print media monitoring worden deze kranten en tijdschriften ook doorzocht, maar niet langer fysiek. Ontvang dagelijks een weergave van jouw media-aandacht in print media in jouw inbox, mét sentiment, potentieel bereik en PR-waarde.
Door ook print media te monitoren, krijg je een nog completer beeld van wat er over jouw merk, organisatie of belangrijke thema wordt geschreven. Geen gedoe met kranten doorbladeren, huis-aan-huis-bladen verzamelen en tijdschriften van voor tot achter doorkijken. Krijg inzichtelijk hoe het met jouw reputatie gesteld is en hoe je deze kan bouwen, beschermen en verbeteren.
Wij geloven dat voor goede journalistieke (print) content betaald moet worden. De rechten van deze content van landelijke én regionale dagbladen berusten bij uitgevers DPG Media en Mediahuis, vertegenwoordigd door LexisNexis. Sinds 2020 is Clipit gelicenseerd partner van LexisNexis, zodat wij voor al onze opdrachtgevers print content van DPG Media en Mediahuis kunnen leveren.
Hierdoor bieden we jou een monitoring oplossing met een brede en relevante dekking. Je ontvangt artikelen uit print en van online media en hebt de mogelijkheid om deze in een aparte omgeving achter de paywall volledig in te zien.
Naast deze licentie zijn wij ook Channel Partner van het Financieele Dagblad.
Wil jij ook inzicht hebben in welke media-aandacht er is in print media? Ontvang dit dan eenvoudig direct in je inbox en persoonlijk dashboard.