Over ons

2001 – 4 internetondernemers maken furore met het helpen van opdrachtgevers bij de inzet van search engines. Met een goed oog voor techniek en een gezonde ondernemersambitie ontstond de behoefte om te monitoren waar hun eigen persberichten online werden geplaatst en wat hiervan de impact was. De basis van Clipit is gelegd! 

Onze jarenlange ervaring en kennis willen we graag met je delen. Wij geloven namelijk dat iedere PR- en Communicatie professional nu en in de toekomst datagedreven kan werken. We snappen ook dat dit nu nog niet altijd lukt, vanwege gebrek aan capaciteit, kennis of ervaring. Waarom niet de wereld een stukje beter maken door onze ervaringen met jullie te delen? We vinden het sowieso belangrijk om de wereld wat terug te geven. Deze kennis delen we dan ook graag op onze PR academie.

Samenwerken

We geloven in de hechte samenwerking met onze opdrachtgevers. We zetten die stap extra waar anderen ophouden, denken buiten de bestaande kaders, zodat we collega’s en opdrachtgevers enorm blij kunnen maken. We zijn niet de zoveelste leverancier van weer een tool, maar gedragen ons als een verlengstuk van de organisaties waarmee we samenwerken. Geen tool, maar een oplossing dus.

Onze opdrachtgevers zetten we graag in het zonnetje en daarom verrassen wij keer op keer. Met taart, een fles wijn of zomaar een kaartje. Zelfs soms met ongevraagde reports of eigenwijze adviezen, omdat we geloven dat jij als opdrachtgever hier beter van wordt.

 

Niet vies van feedback

We zijn altijd respectvol naar elkaar. We zijn scherp op ons werk en onze houding om van elkaar te leren en zo te groeien als team. Hulp bieden aan je collega is bij ons vanzelfsprekend. Als ongeschreven regel geldt daarom; vraag iedere week een random collega “hoe kan ik helpen?”. Verrassende en vruchtbare samenwerkingen komen hieruit voort.

Groei

Iedere collega krijgt de ruimte om te groeien en te ontwikkelen. Zo heeft iedere Clipit werknemer een eigen online omgeving om persoonlijke doelen op te stellen en houden we interne workshops om die doelen met elkaar te delen en aan te jagen. Een beetje social pressure is soms handig om elkaar scherp te houden:-). Workshops, masterclasses, trainingen; collega’s mogen dit zelf opperen en geven zo zelf invulling aan hun groei. Het ondernemerschap binnen de teams wordt mede hierdoor aangejaagd.

Thuiswerken en kantoor vibes

Thuiswerken is ook binnen Clipit eigen gemaakt. Natuurlijk was het wennen omdat we altijd live samen successen vierden en niet vies waren van kantoorhumor en een informeel potje stevig discussiëren. Toch vonden we onze modus en weten we precies wat we thuis kunnen en wat we beter op kantoor kunnen doen. Focussen en persoonlijke productie doen we thuis. Brainstormen, co-work sessies en sprints doen we op kantoor. Successen samen vieren dus ook!

Waar wij voor staan

Persoonlijk

We kennen je bij naam en jij ons ook! We zijn geïnteresseerd in jouw drijfveren. We helpen je om jou KPI’s te bereiken.

Deskundig

Een team van 20 Marcom professionals werkt dagelijks aan jouw monitoring data. Door bijna 20 jaar ervaring weten we waarover we praten.

Trots

We zijn trots op onze collega’s, ons werk en de kwaliteit die we leveren. We dragen dit uit en vertellen je enthousiast over onze successen.

Vooruitstrevend

We zijn niet bang om te pioneren of de eerste te zijn. Niets is te gek. We denken altijd 1 stap vooruit en houden ervan om jou te verrassen.

Kwaliteit

We staan voor onze kwaliteit en zijn hier kritisch op. Alleen maar goed, is niet goed genoeg. We willen de beste zijn. In dekking, 100% monitoring & insights.

Logo Mercedes-Benz
Logo Swinkels
Logo Pathé
Logo WhizPR
Nederlandse Loterij logo