Over ons

onze mensen

Team Clipit

We zijn aardig voor onze collega’s, maar spreken elkaar ook aan om van elkaar te leren en zo te groeien als team. Ook onze klanten proberen wij keer op keer weer te verrassen. Met taart, een fles wijn, een bloemetje of zomaar een kaartje. Zelfs soms met ongevraagde reports of adviezen, omdat we geloven dat jij als klant hier beter van wordt. Verrassen met een stap extra!

 

Succes wordt gevierd

Wij zijn gek op het vieren van successen! Dat doen we met eten; heel veel eten. Maandelijkse ontbijtjes, target traktaties, Books & Bites borrels, van hamburgers tot het befaamde Clipit kerstdiner. In de zomer pushen we ons adrenaline niveau tot standje waaghals. We strepen onze bucketlist af; zelf vliegen in een Cessna vliegtuig, Blowkarten en Ribvaren. De zon is onze beste vriend. Zo genoten we met het team van de Portugese zon in Lissabon en hebben we de koffers alvast gepakt voor een nieuw stedentrip! 

Ons team

Grow!

Hier geloven we bij Clipit heilig in. Eén van onze pijlers is het verder brengen van onze collega’s. Belangrijk is dat iedere collega een meerjarig perspectief heeft, een concreet doel om naar toe te groeien. Het geeft visie, betrokkenheid en motivatie. De eerste persoon die ooit minder slim werd van het lezen van een boek, moet nog geboren worden. Bij Clipit hebben we daarom: Books&Bites. Op donderdagmiddag verandert onze vergaderruimte in een bruin café voor boekbesprekingen.

Wat wij geloven

We geloven in de hechte samenwerking met onze klanten. Door te weten wat er bij de klant speelt, willen we altijd de vraagstukken van onze klant voor zijn. Waar anderen ophouden, zetten wij een stap extra en denken buiten bestaande kaders, zodat collega’s en klanten enorm blij worden.

We zijn specialist in media monitoring & intelligence. Sinds 2001 brengen we voor onze opdrachtgevers de media aandacht in kaart en maken we inzichtelijk wat dit betekent voor hun marketing en communicatie strategie. Met onze verfijnde inhouse technologie bieden we het meest complete overzicht van media vermeldingen in online en social media, print en radio & TV. Daarbij geven we eenvoudig inzicht in volumes, sentiment, bereik, branding en PR-waarde.

Ons team van professionele data experts en intelligence specialisten biedt onafhankelijke insights en foresights waarmee we onze klanten helpen slimme strategische keuzes te maken. We werken met trots voor honderden organisaties en bureaus zoals Mercedes-Benz, Hill+Knowlton, Swinkels Family Brewers, Het PR Bureau, Unilever, Coopr, Nederlandse Loterij en WhizPR. 

Persoonlijk

We kennen je bij naam en jij ons ook! We zijn geïnteresseerd in jouw drijfveren. We helpen je om jou KPI’s te bereiken.

Deskundig

Een team van 20 Marcom professionals werkt dagelijks aan jouw monitoring data. Door bijna 20 jaar ervaring weten we waarover we praten.

Trots

We zijn trots op onze collega’s, ons werk en de kwaliteit die we leveren. We dragen dit uit en vertellen je enthousiast over onze successen.

Vooruitstrevend

We zijn niet bang om te pioneren of de eerste te zijn. Niets is te gek. We denken altijd 1 stap vooruit en houden ervan om jou te verrassen.

Kwaliteit

We staan voor onze kwaliteit en zijn hier kritisch op. Alleen maar goed, is niet goed genoeg. We willen de beste zijn. In dekking, 100% monitoring & insights.