Dashboard

Alle media-inzichten in één overzichtelijk dashboard

dashboard

Waarom een dashboard?

Altijd en overal weten wat er over jouw organisatie wordt geschreven? In het dashboard krijg jij een realtime en relevant overzicht. In één oogopslag zie jij waar je wordt vermeld, wat het sentiment, het potentieel bereik van de vermelding is en de PR-waarde hiervan is.

Naast een weergave van alle vermeldingen, biedt het dashboard je ook de mogelijkheid om te filteren in je data. Zo zie je eenvoudig per onderwerp, mediatype of broncategorie wat er geschreven of gezegd wordt. Je hebt zelf in de hand welke data je wilt inzien en media monitoring wordt zo nog overzichtelijker.

Snel schakelen bij reputatie-issues
Inzicht per onderwerp, bron en campagnes 
Realtime en relevant overzicht 
Functionaliteiten

Het dashboard biedt jou veel mogelijkheden waarmee je nog meer uit jouw data kan halen. Van analyses tot het betrekken van stakeholders. 

Realtime monitoring

Toont direct berichten uit verschillende media die jou of jouw onderwerp vermelden.

Alerts en notificaties

Ontvang direct meldingen bij opvallende ontwikkelingen, zoals een plotselinge stijging in berichtgeving.

Betrek anderen

Deel inzichten, exporteer grafieken of verstuur interne nieuwsbrieven vanuit het dashboard.

Filteren

Filter gemakkelijk op onderwerp, mediatype of bron.

Analyse

Zet de verkregen data eenvoudig om in relevante grafieken voor een visuele weergave.

Voor wie is het dashboard?

Communicatie adviseurs

Snel overzicht en eenvoudig analyses maken voor je team of management.

Woordvoerders

Altijd voorbereid op mediavragen en direct op de hoogte van gevoelige berichtgeving.

PR-managers

Analyseer je werk en monitor je reputatie.

Vertrouwd door meer dan 500 opdrachtgevers

Zelf ervaren hoe media-inzicht overzichtelijk kan zijn?

Wat is een dashboard?

Het dashboard is de plek waar je een realtime en relevant overzicht krijgt. Zo zie je altijd en overal wat er over jouw organisatie of belangrijke onderwerp wordt geschreven. Daarnaast biedt het verschillende mogelijkheden tot filtering en analyseren. 

Het dashboard is de plek waar je een realtime en relevant overzicht krijgt. Zo zie je altijd en overal wat er over jouw organisatie of belangrijke onderwerp wordt geschreven. Daarnaast biedt het verschillende mogelijkheden tot filtering en analyseren. 

Het dashboard laat jou nog meer uit jouw data halen met de verschillende functionaliteiten: realtime monitoring, alerts, filteringen, analyses en mogelijkheid om inzichten, overzichten en analyses te delen.

Het dashboard biedt een plek waar alles rondom media monitoring samenkomt. Het geeft toegang tot extra functies, maar geeft je ook een houvast en overzicht in alle berichtgeving. Zo kan jij het succes van je werk inzichtelijk maken en je reputatie beschermen en versterken.