Dagelijks op de hoogte van wat er speelt rondom jouw organisatie
Met Analyse & Insights geef je verdieping aan je media monitoring. Je gaat van dataverzameling naar duiding en context. Zo zie je niet alleen wat er gezegd wordt, maar vooral ook wat dit voor jou betekent.
Door sentiment, bereik, thema’s en pr-waardes te combineren, krijg jij een goede interpretatie van de data. Hiermee geef je richting aan campagnes, krijg je grip op jouw reputatie en bouw je aan een fundament voor je strategische doelen.
Publicaties
+11%
Campagne mei
+4% Potentieel bereik
Op basis van de Barcelona Principles bepalen we samen de doelen en focus.
De media monitoring wordt voor jou ingericht en de data wordt verzameld.
Onze media-analisten analyseren de data, leggen verbanden, koppelen de eventuele externe data en zetten de belangrijkste inzichten overzichtelijk op een rij.
Op basis van de analyse maken onze media-analisten een heldere rapportage waar de data duiding en context krijgt.
Op basis van de Barcelona Principles bepalen we samen de doelen en focus.
Er zijn verschillende analyses die jou de juiste inzichten geven. Denk aan een campagne analyse, issue analyse, reputatiemonitoring, periodieke analyse of persberichten analyse. Voor elke toepassing de juiste inzichten.
Afgestemd op jouw doelstellingen en KPI’s geven we je waardevolle data. Met waarden als sentiment, PR-waarde, potentieel bereik en impact kan jij je werk meetbaar maken en jouw reputatie versterken.
Afgestemd op jouw doelstellingen en KPI’s geven we je waardevolle data. Met waarden als sentiment, PR-waarde, potentieel bereik en impact kan jij je werk meetbaar maken en jouw reputatie versterken.
We werken bij Clipit duidelijk en transparant. Wanneer we voor jou aan de slag gaan met analyse en insights, werken we met een aantal stappen om jou de beste inzichten te kunnen geven.
Benieuwd naar de impact van jouw campagne? Wij analyseren het voor je.
Met slimme analyses zie je een crisis niet alleen aankomen, maar kan je er goed op reageren en proactief communiceren om reputatieschade te beperken.
Breng de impact van media-aandacht in beeld. Bescherm, verbeter en bouw aan een positieve reputatie.
Maand-, kwartaal- of jaarrapportages over jouw PR-inspanningen, doelen en KPI’s.
Krijg inzicht in wie jouw bericht oppakt, hoe erover geschreven wordt en verbeter toekomstige persverzendingen.
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
“Clipit helpt ons om inzichtelijk te maken wat PR écht oplevert. Ze schakelen snel, denken proactief mee en hun analyses zijn haarscherp.”
Het kan lastig zijn om de waarde van jouw communicatie- en pr-werkzaamheden inzichtelijk te maken voor interne stakeholders. Je hebt hier niet genoeg data voor of komt simpelweg tijd te kort om hier zelf in te duiken. Onze media-analisten helpen je graag als jouw persoonlijke data collega’s.
Samen zorgen we ervoor dat je de nodige inzichten krijgt:
Selecteer precies de modules die jouw werk slimmer en effectiever maken van dagelijkse nieuwsselecties tot realtime alerts of diepgaande analyses.
Met media monitoring krijg je overzicht van je vermeldingen, maar met insights en analyses krijg je inzicht. Het geeft je een verdieping aan de monitoring en geeft duiding en context aan de data.
Er zijn verschillende analyses die jou de juiste inzichten geven. Denk aan een campagne analyse, issue analyse, reputatiemonitoring, periodieke analyse of persberichten analyse. Voor elke toepassing de juiste inzichten.
Afgestemd op jouw doelstellingen en KPI’s geven we je waardevolle data. Met waarden als sentiment, PR-waarde, potentieel bereik en impact kan jij je werk meetbaar maken en jouw reputatie versterken.
Met media monitoring krijg je overzicht van je vermeldingen, maar met insights en analyses krijg je inzicht. Het geeft je een verdieping aan de monitoring en geeft duiding en context aan de data.
Er zijn verschillende analyses die jou de juiste inzichten geven. Denk aan een campagne analyse, issue analyse, reputatiemonitoring, periodieke analyse of persberichten analyse. Voor elke toepassing de juiste inzichten.
Afgestemd op jouw doelstellingen en KPI’s geven we je waardevolle data. Met waarden als sentiment, PR-waarde, potentieel bereik en impact kan jij je werk meetbaar maken en jouw reputatie versterken.