Dagelijks op de hoogte van wat er speelt rondom jouw organisatie
Met media monitoring krijg jij overzicht van wat er allemaal geschreven en gezegd wordt over jouw organisatie, branche of voor jou belangrijke thema’s. Zo krijg jij inzicht in alle relevante media-aandacht, zonder dat je zelf alle dagen het nieuws en de (sociale) media in de gaten houdt.
Jij weet altijd wat er speelt, kan kansen signaleren, risico’s detecteren en hierdoor je reputatie versterken en beschermen. Jouw media-data verrijken we met het sentiment, potentieel bereik en de PR-waarde van de berichten.
Bij Clipit bieden we een breed aanbod aan bronnen. Door breed te monitoren krijg je een goed beeld van de media-aandacht en mis je geen relevante berichtgeving.
Online media is snel en heeft daarbij een breed aanbod aan bronnen. Belangrijk dus om op de hoogte te zijn wanneer er online iets geschreven wordt over jouw organisatie of merk.
Bij Clipit bieden we een breed aanbod aan bronnen. Door breed te monitoren krijg je een goed beeld van de media-aandacht en mis je geen relevante berichtgeving.
Alle print media zelf doorzoeken op zoek naar een vermelding is een grote opgave. Met print media monitoring zetten wij het voor jou op een rij. Zo kan jij inspelen op vermeldingen en jouw reputatie versterken.
Bij Clipit bieden we een breed aanbod aan bronnen. Door breed te monitoren krijg je een goed beeld van de media-aandacht en mis je geen relevante berichtgeving.
Radio en televisie zijn veel gebruikte media met een groot bereik. Als je in deze media vernoemd wordt, wil je dit natuurlijk weten. In plaats van alle uitzendingen op TV of de radio terug te moeten kijken of luisteren, zetten wij het voor jou op een rij.
Bij Clipit bieden we een breed aanbod aan bronnen. Door breed te monitoren krijg je een goed beeld van de media-aandacht en mis je geen relevante berichtgeving.
Podcasts worden steeds populairder. Een vermelding in een van de vele podcasts kan positieve effecten hebben, maar ook negatieve. Wij monitoren dit voor jou, zodat jij hierop kan inspelen en jouw reputatie kan beschermen en versterken.
Bij Clipit bieden we een breed aanbod aan bronnen. Door breed te monitoren krijg je een goed beeld van de media-aandacht en mis je geen relevante berichtgeving.
Social media is snel. Een negatief bericht over jouw organisatie kan in enkele minuten viraal gaan. Goed inzicht in vermeldingen is dus erg belangrijk, zodat jij de impact kan beperken en snel kan schakelen.
Bij Clipit bieden we een breed aanbod aan bronnen. Door breed te monitoren krijg je een goed beeld van de media-aandacht en mis je geen relevante berichtgeving.
Wanneer je actief bent buiten Nederland is internationale monitoring relevant. Kies voor een bepaald land, heel Europa of zelfs wereldwijd. Ook kun je monitoren op een specifieke taal of een combinatie van land en taal.
Online media is snel en heeft daarbij een breed aanbod aan bronnen. Belangrijk dus om op de hoogte te zijn wanneer er online iets geschreven wordt over jouw organisatie of merk.
Alle print media zelf doorzoeken op zoek naar een vermelding is een grote opgave. Met print media monitoring zetten wij het voor jou op een rij. Zo kan jij inspelen op vermeldingen en jouw reputatie versterken.
Radio en televisie zijn veel gebruikte media met een groot bereik. Als je in deze media vernoemd wordt, wil je dit natuurlijk weten. In plaats van alle uitzendingen op TV of de radio terug te moeten kijken of luisteren, zetten wij het voor jou op een rij.
Podcasts worden steeds populairder. Een vermelding in een van de vele podcasts kan positieve effecten hebben, maar ook negatieve. Wij monitoren dit voor jou, zodat jij hierop kan inspelen en jouw reputatie kan beschermen en versterken.
Social media is snel. Een negatief bericht over jouw organisatie kan in enkele minuten viraal gaan. Goed inzicht in vermeldingen is dus erg belangrijk, zodat jij de impact kan beperken en snel kan schakelen.
Wanneer je actief bent buiten Nederland is internationale monitoring relevant. Kies voor een bepaald land, heel Europa of zelfs wereldwijd. Ook kun je monitoren op een specifieke taal of een combinatie van land en taal.
Clipit geeft je real-time inzicht in jouw media-aandacht. In onze nieuwsselecties en dashboard zie jij alle relevante vermeldingen. Je kunt deze berichten analyseren, categoriseren en delen binnen je organisatie.
Onze media-analisten en monitoring adviseurs staan voor jou klaar om met je mee te denken, advies te geven of instellingen voor je te doen. Of je nu je reputatie wilt beschermen, een campagne evalueren of een PR-crisis voorkomen.
Selecteer precies de modules die jouw werk slimmer en effectiever maken van dagelijkse nieuwsselecties tot realtime alerts of diepgaande analyses.
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
“Clipit helpt ons om inzichtelijk te maken wat PR écht oplevert. Ze schakelen snel, denken proactief mee en hun analyses zijn haarscherp.”
Wil je ontdekken wat Clipit voor jou kan betekenen?
Met media monitoring wordt de media gevolgd en geanalyseerd op de voor jou relevante onderwerpen of jouw merk. Het geeft overzicht in de grote hoeveelheid berichten en geeft je belangrijke inzichten.
Media monitoring wordt geheel op maat voor jou ingesteld. De kosten ervan zijn dus heel erg afhankelijk van de wensen en behoeften. Wanneer wij deze in kaart hebben kunnen we een offerte op maat uitbrengen.
Om een zo breed mogelijk beeld te geven van wat er speelt in de media, monitoren we bij Clipit verschillende media: online media, print media, radio en televisie, podcasts, social media en internationale media.
Met media monitoring wordt de media gevolgd en geanalyseerd op de voor jou relevante onderwerpen of jouw merk. Het geeft overzicht in de grote hoeveelheid berichten en geeft je belangrijke inzichten.
Media monitoring wordt geheel op maat voor jou ingesteld. De kosten ervan zijn dus heel erg afhankelijk van de wensen en behoeften. Wanneer wij deze in kaart hebben kunnen we een offerte op maat uitbrengen.
Om een zo breed mogelijk beeld te geven van wat er speelt in de media, monitoren we bij Clipit verschillende media: online media, print media, radio en televisie, podcasts, social media en internationale media.