Nieuwsbriefmodule

Snel en eenvoudig jouw interne stakeholders betrekken en informeren

nieuwsbriefmodule

Wat is de nieuwsbriefmodule?

In slechts een paar klikken stel jij een interne nieuwsbrief samen over hoe jouw organisatie in de berichtgeving verschijnt, wat er wordt gezegd en hoe het gesteld is met jouw reputatie. Op deze manier kun jij zelf een filtering maken van de meest relevante berichten en interne stakeholders informeren en betrekken. Door intern de betrokkenheid te vergroten, zullen zij meer betrokken raken met de reputatie en deze mee beschermen en versterken.

De voordelen op een rij

1

Relevante berichten

Bepaal zelf de inhoud, structuur en welke informatie je meegeeft, zoals sentiment, PR-waarde en bereik.

2

Tijdsbesparing

Geen losse artikelen delen. Verstuur eenvoudig een complete update in één keer.

3

Eigen huisstijl

Geef met whitelabel de nieuwsbrief een herkenbare branding.

Snel en eenvoudig

Vanuit je dashboard selecteer je eenvoudig de berichten die je door wilt sturen met de nieuwsbriefmodule en in welke volgorde deze worden getoond. Maak gebruik van tussenkoppen om de mail te structuren en bepaal welke waarden je mee wilt geven, zoals PR-waarde, sentiment en potentieel bereik.

Whitelabel

In combinatie met whitelabel wordt de nieuwsbrief voorzien van jouw huisstijl. Zo krijgt de mail de uitstraling die herkenbaar is voor de ontvanger en wordt deze nog meer ‘eigen’.

Vergroot de interne betrokkenheid

Vertrouwd door meer dan 500 opdrachtgevers

Vragen over nieuwsbrief- module?

De nieuwsbriefmodule is een functionaliteit in het dashboard. Het maakt het gemakkelijk om een nieuwsbrief vorm te geven over hoe jouw organisatie in de berichtgeving verschijnt, wat er wordt gezegd en hoe jouw reputatie ervoor staat. 

De redactionele nieuwsbrief geeft inzicht in de meest relevante vermeldingen. Onze redactie vat bronnen over hetzelfde onderwerp samen tot een korte tekst, met daaronder een vermelding van de gerelateerde bronnen. 

De nieuwsbriefmodule is ideaal om interne stakeholders te informeren en betrekken. Geef ze een relevant overzicht zonder ruis, zodat zij snel en gemakkelijk weten wat er speelt rondom jouw organisatie en reputatie.

In combinatie met whitelabel verzend je de nieuwsbrief geheel in jouw huisstijl. Herkenbaar, consistent en nog meer ‘eigen’.