Snel en eenvoudig jouw interne stakeholders betrekken en informeren
In slechts een paar klikken stel jij een interne nieuwsbrief samen over hoe jouw organisatie in de berichtgeving verschijnt, wat er wordt gezegd en hoe het gesteld is met jouw reputatie. Op deze manier kun jij zelf een filtering maken van de meest relevante berichten en interne stakeholders informeren en betrekken. Door intern de betrokkenheid te vergroten, zullen zij meer betrokken raken met de reputatie en deze mee beschermen en versterken.
Bepaal zelf de inhoud, structuur en welke informatie je meegeeft, zoals sentiment, PR-waarde en potentieel bereik.
Geen losse artikelen delen. Verstuur eenvoudig een complete update in één keer.
Geef met whitelabel de nieuwsbrief een herkenbare branding.
Vanuit je dashboard selecteer je eenvoudig de berichten die je door wilt sturen met de nieuwsbriefmodule en in welke volgorde deze worden getoond. Maak gebruik van tussenkoppen om de mail te structuren en bepaal welke waarden je mee wilt geven, zoals PR-waarde, sentiment en potentieel bereik.
In combinatie met whitelabel wordt de nieuwsbrief voorzien van jouw huisstijl. Zo krijgt de mail de uitstraling die herkenbaar is voor de ontvanger en wordt deze nog meer ‘eigen’.
“We weten best goed op welke manier we een rol willen en kunnen spelen in het maatschappelijk debat als het gaat om het belang van beter dierenwelzijn. Clipit helpt ons onvermoeibaar met data, overzicht en cijfermatige onderbouwing.”
“Dankzij de scherpe data en heldere dashboards houden we alle relevante publicaties en sentimenten moeiteloos in zicht. Clipit helpt ons al jaren om sneller te signaleren, scherper te rapporteren en proactiever te sturen op reputatie.”
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
“We weten best goed op welke manier we een rol willen en kunnen spelen in het maatschappelijk debat als het gaat om het belang van beter dierenwelzijn. Clipit helpt ons onvermoeibaar met data, overzicht en cijfermatige onderbouwing.”
“Dankzij de scherpe data en heldere dashboards houden we alle relevante publicaties en sentimenten moeiteloos in zicht. Clipit helpt ons al jaren om sneller te signaleren, scherper te rapporteren en proactiever te sturen op reputatie.”
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
De nieuwsbriefmodule is een functionaliteit in het dashboard. Het maakt het gemakkelijk om een nieuwsbrief vorm te geven over hoe jouw organisatie in de berichtgeving verschijnt, wat er wordt gezegd en hoe jouw reputatie ervoor staat.
De nieuwsbriefmodule is ideaal om interne stakeholders te informeren en betrekken. Geef ze een relevant overzicht zonder ruis, zodat zij snel en gemakkelijk weten wat er speelt rondom jouw organisatie en reputatie.
In combinatie met whitelabel verzend je de nieuwsbrief geheel in jouw huisstijl. Herkenbaar, consistent en nog meer ‘eigen’.
De nieuwsbriefmodule is een functionaliteit in het dashboard. Het maakt het gemakkelijk om een nieuwsbrief vorm te geven over hoe jouw organisatie in de berichtgeving verschijnt, wat er wordt gezegd en hoe jouw reputatie ervoor staat.
De nieuwsbriefmodule is ideaal om interne stakeholders te informeren en betrekken. Geef ze een relevant overzicht zonder ruis, zodat zij snel en gemakkelijk weten wat er speelt rondom jouw organisatie en reputatie.
In combinatie met whitelabel verzend je de nieuwsbrief geheel in jouw huisstijl. Herkenbaar, consistent en nog meer ‘eigen’.