Met ruim 20 jaar ervaring in media monitoring, analyses & insights hebben tal van opdrachtgevers zich aan Clipit verbonden. Meer dan 300 opdrachtgevers maken dagelijks gebruik van onze nieuwsselectie, het Clipit Dashboard en onze op-maat analyses & insights oplossingen. Hieronder een greep uit onze opdrachtgevers waar wij met trots voor werken!
Corporates
Pathé wil een prominentere rol spelen in de leisure markt en de merkpositie versterken. PR is een belangrijk onderdeel binnen onze communicatie strategie. Door de samenwerking met Clipit hebben we dagelijks inzicht in de statistieken en de publicaties. Clipit luistert goed naar onze wensen en dankzij het custom made dashboard kunnen wij onze KPI’s maandelijks effectief monitoren. We werken met een professioneel en leuk team, ze staan altijd voor ons klaar en denken mee waar nodig.
Imke van Schaaijk – PR & Communicatie Manager bij Pathé
Met deze media-inzichten tonen wij onze sponsors nog nauwkeuriger hoe groot de commerciële kracht van de schaatssport is. Meten is weten, dat beseffen we in de sportwereld als geen ander. Marktonderzoeken lieten al zien dat er in Nederland geen sport is waarin je sponsorgeld zo veel mediawaarde oplevert als in het schaatsen. Door ook mediapublicaties te monitoren krijgen de betrokken partijen een completer beeld van het rendement van hun sponsoractiviteiten.
Jeroen Kraaij – Commercieel directeur bij de KNSB
De automotive industrie zit in een transitiefase. Elektrificatie is het sleutelwoord en Kia wil daar een leidende rol in spelen. PR helpt om dat verhaal aan de wereld te kunnen vertellen. Een goede relatie met relevante media en inzage in wat zij over ons schrijven is daarbij erg belangrijk. Het Clipit dashboard geeft ons die informatie realtime en de maandelijkse overzichten prikkelen ons om iedere maand weer een stap verder te komen. Wat meehelpt is dat het Clipit team bestaat uit leuke, professionele en enthousiaste mensen die goed met je mee willen denken en snel kunnen handelen.
Laurens van Bergeijk – PR Manager bij Kia Nederland
PR- & Communicatiebureaus
Clipit is voor ons de dienst die het meeste waarde toevoegt als het gaat om media monitoring, zowel print als online. De dienst is zeer compleet en overzichtelijk en sluit aan op de wensen van onze klanten, via overzichtelijke dashboards. Ik heb in de afgelopen jaren enorm veel tools gezien, maar Clipit staat met afstand bovenaan als het gaat om kwaliteit. Daarnaast is het persoonlijke contact met de mensen van Clipit voor ons enorm belangrijk. De samenwerking met de mensen van Clipit er eentje die je verder niet tegenkomt in onze markt. Wij hebben een aantal vaste contactpersonen die snel schakelen mochten we specifieke klantvragen hebben. Het is dus niet zo maar een dienst die je afsluit, maar je gaat echt een samenwerking aan, waarbij ze meedenken op klantniveau.
Annerieke Kamphuis – Eigenaar van Whizpr
Wij werken al jaren naar tevredenheid samen met Clipit voor onze mediamonitoring. Het systeem heeft een hoge gebruiksvriendelijkheid en de klantenservice is top! Ze reageren altijd snel en adequaat en de chatfunctie is een uitkomst. Fijn het gevoel te hebben dat er altijd met ons meegedacht wordt wanneer het gaat om monitoring, alles is mogelijk en voor elke vraag is een oplossing. En… de champagne en taart die we op zijn tijd krijgen toegestuurd wanneer we weer leuk nieuws hebben wordt zeer gewaardeerd!
Anouk Schepers – PR Consultant bij Coopr
Hill+Knowlton Strategies Nederland maakt al meerdere jaren gebruik van Clipit om alle online publicaties te volgen over merken en/of issues. We toetsen regelmatig de dienstverlening van Clipit aan andere spelers in de markt om zeker te weten dat wij onze klanten de hoogste kwaliteit bieden. En elke keer komt Clipit als meest complete online en social media monitoring tool uit de bus. Naast het complete bronnenbestand kunnen we snel schakelen met Clipit voor het opzetten van zoekvragen. Ons eigen crisisaccount stelt ons in staat om ook ‘s avonds en in de weekeinde issues direct online te volgen.
Mischa Visser – Research Consultant bij Hill+Knowlton Strategies