Zo werken we samen met jou

Elke organisatie en elke zoekvraag is anders. Extra belangrijk dus dat wij goed luisteren naar jouw wensen en behoeftes, zodat wij precies de oplossing bieden die jou verder helpt.

Persoonlijk en professioneel

Voor jou is het fijn dat jij direct je vraag bij ons kan neerleggen. Een goede bereikbaarheid hoort daar wat ons betreft zeker bij. Wij werken dan ook niet met ticketsystemen, maar met persoonlijk contact. Doordat wij jou koppelen aan een vaste monitoring adviseur en eigen media-analist, weet jij precies wie jij kan bellen of mailen. En zijn zij een keer wat minder bereikbaar? Dan staan de andere collega’s natuurlijk voor je klaar.
 
Zo ondersteunen we jou altijd bij het bouwen, beschermen en versterken van jouw reputatie op basis van data-gedreven besluitvorming.

Altijd goed bereikbaar
Eigen monitoring adviseur
Beschermen en versterken van jou reputatie

Werkwijze in 5 heldere stappen

Stap 1 Kennismaken en KPI’s vaststellen

Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. Hierin leren we jou, je organisatie en je zoekvraag kennen. Welke onderwerpen wil je volgen, wie moeten hierover geïnformeerd worden en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?

Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. Hierin leren we jou, je organisatie en je zoekvraag kennen. Welke onderwerpen wil je volgen, wie moeten hierover geïnformeerd worden en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?

Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.

Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.

Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.

Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.

Werkwijze

Je hebt een aanvraag gedaan en dan? Om ervoor te zorgen dat je weet wat je kan verwachten, leggen we het hier in 5 stappen uit bekijk het hier.

Waarom Clipit?

Direct contactpersoon
Altijd bereikbaar
Data én duiding
Snelle onboarding
Maatwerk voor elke organisatie

Clipit Principles

1

Doelgericht

We meten media-aandacht altijd vanuit jouw communicatie en PR-doelstelling, passend bij jouw organisatiedoelen. Zo zie je direct hoe de impact van jouw media-aandacht bijdraagt aan reputatie, groei en vertrouwen.

2

Relevantie

We kijken verder dan je eigen communicatie-inspanningen en meten de impact van media-aandacht die er écht toe doet voor jouw stakeholders, doelgroepen en de organisatie zelf. Wat is van waarde en waarom en wat niet?

3

Holistisch

Geen enkel cijfer vertelt op zichzelf het hele verhaal. Doordat wij slim verschillende meetwaarden combineren, krijg je een compleet en eerlijk beeld van je media-aandacht en het effect daarvan.

4

Duiding

Feitelijke getallen (zoals advertentiewaarde) krijgen pas écht waarde met context. Wij koppelen harde data aan sentiment, kernboodschappen en merkwaarden voor diepere inzichten.

5

Kennisdeling

We delen onze expertise transparant en proactief en leren van jouw praktijkervaringen. Zo groeien we samen en houd jij grip op je reputatie.

Vertrouwd door meer dan 500 opdrachtgevers

Zelf ervaren wat Clipit kan?

Wil je ontdekken wat Clipit voor jou kan betekenen?