Elke organisatie en elke zoekvraag is anders. Extra belangrijk dus dat wij goed luisteren naar jouw wensen en behoeftes, zodat wij precies de oplossing bieden die jou verder helpt.
Voor jou is het fijn dat jij direct je vraag bij ons kan neerleggen. Een goede bereikbaarheid hoort daar wat ons betreft zeker bij. Wij werken dan ook niet met ticketsystemen, maar met persoonlijk contact. Doordat wij jou koppelen aan een vaste monitoring adviseur en eigen media-analist, weet jij precies wie jij kan bellen of mailen. En zijn zij een keer wat minder bereikbaar? Dan staan de andere collega’s natuurlijk voor je klaar.
Zo ondersteunen we jou altijd bij het bouwen, beschermen en versterken van jouw reputatie op basis van data-gedreven besluitvorming.
Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. Hierin leren we jou, je organisatie en je zoekvraag kennen. Welke onderwerpen wil je volgen, wie moeten hierover geïnformeerd worden en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?
Op basis van de wensen en behoeftes richten onze media analisten jouw monitoring in. Zo stroomt de data binnen die jou de nodige inzichten gaan geven.
Je krijgt direct toegang tot jouw persoonlijke dashboard. Daarnaast ontvang je nu ook dagelijks de nieuwsselectie, direct in jouw inbox.
Wanneer de data wordt opgehaald en jij jouw weg hebt gevonden in het dashboard kun je aan de slag met inzichten verkrijgen en analyses maken. Wil je meer analyseren of wil je intern resultaten rapporteren? Onze collega’s staan voor je klaar om rapportages te maken en je nog meer inzichten te geven.
Wanneer de monitoring is ingesteld en de samenwerking van start is gegaan, blijven we in contact met jou. We checken regelmatig bij elkaar in om te evalueren. Monitor je alle belangrijke media of moet je uitbreiden? Zijn er nieuwe campagnes waar een zoekopdracht voor gemaakt moet worden? Werken aan je merk en reputatie vraagt namelijk om zo nu en dan de monitoring aan te scherpen. Zien wij ergens verbeteringen of mogelijkheden? Dan komen we ook bij jou in de lucht.
Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. Hierin leren we jou, je organisatie en je zoekvraag kennen. Welke onderwerpen wil je volgen, wie moeten hierover geïnformeerd worden en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Je hebt een aanvraag gedaan en dan? Om ervoor te zorgen dat je weet wat je kan verwachten, leggen we het hier in 5 stappen uit bekijk het hier.
We meten media-aandacht altijd vanuit jouw communicatie en PR-doelstelling, passend bij jouw organisatiedoelen. Zo zie je direct hoe de impact van jouw media-aandacht bijdraagt aan reputatie, groei en vertrouwen.
We kijken verder dan je eigen communicatie-inspanningen en meten de impact van media-aandacht die er écht toe doet voor jouw stakeholders, doelgroepen en de organisatie zelf. Wat is van waarde en waarom en wat niet?
Geen enkel cijfer vertelt op zichzelf het hele verhaal. Doordat wij slim verschillende meetwaarden combineren, krijg je een compleet en eerlijk beeld van je media-aandacht en het effect daarvan.
Feitelijke getallen (zoals advertentiewaarde) krijgen pas écht waarde met context. Wij koppelen harde data aan sentiment, kernboodschappen en merkwaarden voor diepere inzichten.
We delen onze expertise transparant en proactief en leren van jouw praktijkervaringen. Zo groeien we samen en houd jij grip op je reputatie.
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
“Clipit helpt ons om inzichtelijk te maken wat PR écht oplevert. Ze schakelen snel, denken proactief mee en hun analyses zijn haarscherp.”
Wil je ontdekken wat Clipit voor jou kan betekenen?