Analyses & Insights
Consequent zicht op je prestaties
Of het nu gaat over reputatie, een campagne of je merk, de brandstof van onze Analyses & Insights oplossingen is altijd de berichtgeving die wij via media monitoring op-maat voor jou verzamelen. Deze data voorzien we vervolgens van duiding en context, door ratio en gevoel samen te brengen. Hiervoor is het belangrijk dat onze Insights Specialisten exact weten welke doelen jij nastreeft en welke KPI’s belangrijk voor jouw organisatie zijn. Aan de hand van de Barcelona-principles leggen we vast wat we meten en op welke vragen we antwoorden geven. En is daar andere data voor nodig? Dan integreren we andere datastromen zoals Google Analytics, je advertentiecampagne of andere owned en paid media in de reports. Zo bieden we consequent inzicht in jouw prestaties op het gebied van PR, communicatie en branding.
Analyse & Insights
Met analyse & insights ga je een stap verder. Je structureert eerst die enorme bak aan data in overzichtelijke analyses. Daarna ben je in staat om meer duiding te geven aan wat je ziet. Waarom een piek in aantal gevonden berichten? Is jouw campagne op lokaal niveau succesvol?
De analyses & insights specialisten binnen Clipit ontwikkelen jaarlijks ruim 200 analyses op-maat en koppelen externe datastromen, zoals Google Analytics, in jouw report. Zo kijk je met een onafhankelijk ontwikkeld rapport vanuit meerdere invalshoeken naar het effect van je PR inspanningen.
Het is bewonderenswaardig hoe Clipit alle paid, earned en owned media heeft geanalyseerd en om heeft weten te zetten in duidelijke, bruikbare conclusies die we mee zullen nemen richting toekomstige campagnes.
Michel de Kruijff – Brand Manager Bavaria bij Royal Swinkels Family BrewersJouw eigen data collega’s
Vind je het lastig om de toegevoegde waarde van je communicatie en branding inspanningen inzichtelijk te maken voor je stakeholders? Of heb je geen tijd om hier dieper in te duiken? Dan zijn de Insights Specialisten van Clipit jouw persoonlijke data collega’s. Bij Clipit zijn we sinds 2001 al gewend om data-gedreven te werken. Samen zorgen we voor gerichte media analyses met antwoorden op jouw vragen en waardevolle inzichten. Allemaal gebaseerd op doelstellingen en KPI’s die passen bij jouw organisatie. Zo haal je echt waarde uit je media data.
Een onafhankelijke blik van buiten
Of het nu gaat om resultaat inzichtelijk maken of periodieke learnings destilleren. Dagelijks werken we met professionals zoals jij om dit voor elkaar te krijgen. We doen dit altijd in een partnership. Jij bent de expert van jouw organisatie en vakgebied en deelt met ons waar je mee bezig bent en wat belangrijk voor je is. Onze Insights Specialisten voegen daar onafhankelijke (media)data kennis op operationeel, tactisch en strategisch niveau aan toe.
De tarieven van analyses & insights
De tarieven voor onze analyses & insights oplossingen oplossing zijn op maat. Op basis van jouw wensen en behoeften brengen we in kaart welke rapportages relevant zijn en berekenen we de prijs. Vraag een offerte aan en wij nemen contact met je op.
Offerte aanvragen