Campagne monitoring

Als Marcom professional beheer jij verschillende campagnes. Jouw manager of klant vraagt of jij voor de juiste aandacht en impact wilt zorgen. Het genereren van aandacht is één. Inzicht in wie (welke auteurs) en welke media je campagne daadwerkelijk oppakken, is twee. Het inzicht is lastig omdat je onmogelijk alle media kunt bijhouden. Daarom zoek je een alternatief dat je minder tijd kost en snel en betrouwbaar is. Wij weten het al, je bent op zoek naar campagne monitoring. Nu jij nog.

Snel inzicht in je campagne impact

Doordat wij 100% monitoring bieden, mis je geen bericht en heb je als eerste inzicht in hoe jouw campagne wordt opgepakt. In afstemming met je input over de specifieke campagne, bieden we je de mogelijkheid om al het nieuws hierover apart inzichtelijk te maken. Jouw paradepaardje verdient alle focus en vind je makkelijk terug in jouw op maat nieuwsselectie, dashboard of app.

Offerte aanvragen

Filter op bronnen en auteurs

Met behulp van eenvoudige filter opties zie je direct of die ene journalist of blogger van jouw hitlijst de campagne maakt of kraakt. Je weet realtime of jouw campagne het ten doel gestelde aantal berichten genereert en de juiste mensen aanspreekt. Je bent dus altijd en overal op de hoogte van het succes van jouw media inspanningen met campagne monitoring in jouw overzichtelijke dashboard.

Alerts

24/7 aan je beeldscherm plakken, omdat je bang bent dat je iets mist? Dat hoeft niet meer. Met extra alerts die jou vertellen of iemand buitensporig positief of negatief reageert, brengen we deze inzichten naar je toe. Wil je een alert omdat je meer lof (of centjes) verdient als je eindelijk www.nu.nl haalt? Ook daar houdt onze handige alert functie vinger aan de pols.

Campagne monitoring moeiteloos inzichtelijk

Je hebt altijd en overal een inzicht en overzicht van jouw campagne inspanningen met campagne monitoring in jouw persoonlijke dashboard. Waar nodig stuur je bij als een alert je relevante input levert. Succes is zo binnen handbereik. Het resultaat van jouw campagne inspanningen vormt bewijslast van jouw werk. Dit onderbouwt toch net wat comfortabeler die data gedreven beslissing, een nieuwe pitchronde, een onderhandeling over campagnebudget of een lang gekoesterde loonsverhoging. 

Gratis campagne check
Group 5 Created with Sketch.

Communiceren begint met het luisteren naar de wensen en behoeften van je klant. En dat doet Clipit. Een organisatie die 24/7 voor je klaarstaat. Wat levert het ons op? Goede input om onze klanten te adviseren en een positief sentiment!

Wesley van den Berg – Project/Mediawatcher bij Bijl PR

Alles weten over media monitoring? 

Wij hebben al onze kennis en ervaring gebundeld in één document. We vertellen je alle ins en outs over media monitoring, waarom jij het moet inzetten, welke soorten media je kan monitoren en nog veel meer.

Na het lezen van deze whitepaper ben jij volledig op de hoogte van alles wat je moet weten als het gaat om media monitoring.

Download whitepaper

Meer weten?

Stefan helpt je graag verder met jouw vraag

Neem contact op
RTL logo
Logo Swinkels
Logo KNVB
Logo WhizPR
Logo NLO PNG