Proefperiode aanvragen

Ervaar hoe inzicht in media-aandacht jou helpt je reputatie te beschermen en versterken.

Proefperiode aanvragen

Gratis proefperiode

Ontdek wat er over jouw organisatie geschreven wordt in de media! Krijg 14 dagen vrijblijvend inzicht in jouw media prestaties.

  • *Jouw gegevens worden uitsluitend voor deze aanvraag gebruikt.

Waarom kiezen voor een proefperiode bij Clipit?

Zo gaan we aan de slag

Kennismaken en KPI’s vaststellen

Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. We stemmen dan samen de proefperiode af. Wat zijn je wensen, wat wil je monitoren en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?

Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. We stemmen dan samen de proefperiode af. Wat zijn je wensen, wat wil je monitoren en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?

Wanneer we alles helder hebben, stellen we de proefperiode van twee weken voor je in. We zetten je dashboard klaar en vanaf dan ontvang je dagelijks jouw nieuwsselectie. Zo heb jij direct toegang tot relevante data en actiegerichte inzichten.

In de proefperiode plannen we een online meeting voor een dashboard doorloop. Nadat je zelf het dashboard hebt kunnen ontdekken, vertellen we je verder over alle mogelijkheden en inzichten die te verkrijgen zijn.

Op basis van de proefperiode en jouw wensen en behoeften stellen wij een offerte op. Dit voorstel kan jij rustig bekijken. Samen met de ervaring die je hebt opgedaan en de inzichten die je hebt gekregen zie je de meerwaarde van media monitoring in.

 

Bij het starten met monitoring krijg je grip op je reputatie. Zo kun je deze verder bouwen, beschermen en versterken door middel van actiegerichte inzichten die je uit jouw dashboard haalt. Je krijgt een vaste monitoring adviseur en media-analist die voor jou aan de slag gaan en bereikbaar zijn voor vragen en hulp.

Vertrouwd door meer dan 500 opdrachtgevers

Proefperiode aanvraag

De proefperiode wordt voor twee weken voor jou ingericht. Zo krijg je genoeg tijd om te ervaren wat media monitoring voor jou inzichtelijk maakt en wat je met deze inzichten kan.

De proefperiode wordt voor twee weken voor jou ingericht. Zo krijg je genoeg tijd om te ervaren wat media monitoring voor jou inzichtelijk maakt en wat je met deze inzichten kan.

Tijdens de proefperiode plannen we een online dashboard doorloop in. In die doorloop laten we jou alle functionaliteiten zien en krijg je natuurlijk de kans om jouw vragen te stellen. Daarnaast staan we natuurlijk altijd klaar om jou verder te helpen als je hulp nodig hebt.

Wanneer je een aanvraag hebt gedaan, willen we graag eerst wat extra informatie. Wanneer wij weten wat je wilt gaan monitoren, welke doelstellingen je hebt en wat je verdere wensen zijn, kunnen wij aan de slag. Zo wordt de proefperiode helemaal op maat.