Ervaar hoe inzicht in media-aandacht jou helpt je reputatie te beschermen en versterken.
Ontdek wat er over jouw organisatie geschreven wordt in de media! Krijg 14 dagen vrijblijvend inzicht in jouw media prestaties.
Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. We stemmen dan samen de proefperiode af. Wat zijn je wensen, wat wil je monitoren en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?
Wanneer we alles helder hebben, stellen we de proefperiode van twee weken voor je in. We zetten je dashboard klaar en vanaf dan ontvang je dagelijks jouw nieuwsselectie. Zo heb jij direct toegang tot relevante data en actiegerichte inzichten.
In de proefperiode plannen we een online meeting voor een dashboard doorloop. Nadat je zelf het dashboard hebt kunnen ontdekken, vertellen we je verder over alle mogelijkheden en inzichten die te verkrijgen zijn.
Op basis van de proefperiode en jouw wensen en behoeften stellen wij een offerte op. Dit voorstel kan jij rustig bekijken. Samen met de ervaring die je hebt opgedaan en de inzichten die je hebt gekregen zie je de meerwaarde van media monitoring in.
Bij het starten met monitoring krijg je grip op je reputatie. Zo kun je deze verder bouwen, beschermen en versterken door middel van actiegerichte inzichten die je uit jouw dashboard haalt. Je krijgt een vaste monitoring adviseur en media-analist die voor jou aan de slag gaan en bereikbaar zijn voor vragen en hulp.
Nadat je een aanvraag hebt gedaan, hebben we telefonisch contact of plannen we een online meeting in. We stemmen dan samen de proefperiode af. Wat zijn je wensen, wat wil je monitoren en welke KPI’s zijn voor jou belangrijk?
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
“Clipit helpt ons om inzichtelijk te maken wat PR écht oplevert. Ze schakelen snel, denken proactief mee en hun analyses zijn haarscherp.”
De proefperiode wordt voor twee weken voor jou ingericht. Zo krijg je genoeg tijd om te ervaren wat media monitoring voor jou inzichtelijk maakt en wat je met deze inzichten kan.
Tijdens de proefperiode plannen we een online dashboard doorloop in. In die doorloop laten we jou alle functionaliteiten zien en krijg je natuurlijk de kans om jouw vragen te stellen. Daarnaast staan we natuurlijk altijd klaar om jou verder te helpen als je hulp nodig hebt.
Wanneer je een aanvraag hebt gedaan, willen we graag eerst wat extra informatie. Wanneer wij weten wat je wilt gaan monitoren, welke doelstellingen je hebt en wat je verdere wensen zijn, kunnen wij aan de slag. Zo wordt de proefperiode helemaal op maat.
De proefperiode wordt voor twee weken voor jou ingericht. Zo krijg je genoeg tijd om te ervaren wat media monitoring voor jou inzichtelijk maakt en wat je met deze inzichten kan.
Tijdens de proefperiode plannen we een online dashboard doorloop in. In die doorloop laten we jou alle functionaliteiten zien en krijg je natuurlijk de kans om jouw vragen te stellen. Daarnaast staan we natuurlijk altijd klaar om jou verder te helpen als je hulp nodig hebt.
Wanneer je een aanvraag hebt gedaan, willen we graag eerst wat extra informatie. Wanneer wij weten wat je wilt gaan monitoren, welke doelstellingen je hebt en wat je verdere wensen zijn, kunnen wij aan de slag. Zo wordt de proefperiode helemaal op maat.