Niet alles lezen, wel alles weten met de redactionele nieuwsbrief
Wil je intern meerdere stakeholders informeren over de media-aandacht die jouw organisatie of een belangrijk thema krijgt? Het is begrijpelijk dat je informatie wilt delen, maar een te lange e-mail wordt niet gelezen. De redactionele nieuwsbrief biedt hierin de oplossing, zonder dat het jou extra werk kost. Zo kan jij intern de betrokkenheid vergroten, wat een positief effect heeft op jouw reputatie.
Onze redactionele nieuwsbrief geeft jou meer inzicht in de meest relevante media-vermeldingen. Bronnen over hetzelfde onderwerp worden door onze redactie samengevat tot een korte tekst. Alle gerelateerde bronnen worden hier vervolgens onder vermeld. Zo zie jij snel wat er over je geschreven wordt en welke bronnen dat hebben gedaan.
Op basis van vooraf afgestemde richtlijnen, maken wij een selectie van belangrijke, relevante vermeldingen.
Onze redactie maakt de selectie en schrijft de teksten. Jij hoeft het alleen nog maar te lezen (of luisteren).
Wil je een mail waarmee interne stakeholders snel en eenvoudig op de hoogte zijn? Wij doen het werk voor jou.
Stuur één overzichtelijke nieuwsbrief naar interne stakeholders professioneel vormgegeven in eigen huisstijl met onze whitelabel optie.
Onze redacteuren maken een selectie van de belangrijkste onderwerpen, op basis van jouw richtlijnen, en vatten de relevante bronnen over hetzelfde onderwerp samen tot een korte tekst. De ontvangers van de nieuwsbrief zijn zo goed op te hoogte en worden betrokken met een e-mail die ze direct in hun inbox ontvangen.
In combinatie met whitelabel wordt de nieuwsbrief in jouw huisstijl gemaakt. Zo is de mail helemaal eigen.
Jij kent jouw organisatie als geen ander! Daarom stellen we samen met jou de criteria en richtlijnen op die de basis zijn voor het selecteren van onderwerpen voor de redactionele nieuwsbrief. Over welke onderwerpen wil je lezen in de mail en welke bronnen en thema’s moeten zeker worden meegenomen? Jij stelt de richtlijnen, wij doen het werk.
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
“Clipit helpt ons om inzichtelijk te maken wat PR écht oplevert. Ze schakelen snel, denken proactief mee en hun analyses zijn haarscherp.”
De redactionele nieuwsbrief geeft inzicht in de meest relevante vermeldingen. Onze redactie vat bronnen over hetzelfde onderwerp samen tot een korte tekst, met daaronder een vermelding van de gerelateerde bronnen.
De redactie van Clipit maakt, op basis van richtlijnen, een selectie van de belangrijkste onderwerpen en vat de relevante bronnen samen tot een korte tekst. Deze worden in een overzichtelijk nieuwsbrief gezet, waarmee alle ontvangers direct goed op de hoogte zijn.
Jij weet het beste wat relevant en belangrijk is voor jouw organisatie. Samen met jou stellen we criteria en richtlijnen op. Die vormen de basis voor de selectie van onderwerpen voor de redactionele nieuwsbrief.
De redactionele nieuwsbrief geeft inzicht in de meest relevante vermeldingen. Onze redactie vat bronnen over hetzelfde onderwerp samen tot een korte tekst, met daaronder een vermelding van de gerelateerde bronnen.
De redactie van Clipit maakt, op basis van richtlijnen, een selectie van de belangrijkste onderwerpen en vat de relevante bronnen samen tot een korte tekst. Deze worden in een overzichtelijk nieuwsbrief gezet, waarmee alle ontvangers direct goed op de hoogte zijn.
Jij weet het beste wat relevant en belangrijk is voor jouw organisatie. Samen met jou stellen we criteria en richtlijnen op. Die vormen de basis voor de selectie van onderwerpen voor de redactionele nieuwsbrief.