Overzicht
Campagne monitoring Bavaria

Met carnaval vrij! Teken de petitie op carnavalvrij.nl

#carnavalvrij

Met #carnavalvrij beleefde Royal Swinkels Family Brewers met hun merk Bavaria een prachtige 360 graden campagne. Om de campagne integraal te analyseren, was men benieuwd of de vooraf opgestelde PR-, communicatie- en marketing doelstellingen zijn behaald.

Aan de hand van de integratie en analyse van earned (Clipit), owned (o.a. Google Analytics, merkonderzoeksdata) en paid media (social advertising, out of home advertising) data, hebben we aangetoond hoe communicatie een doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon marketingresultaat. Check hier de campagne.

Group 5 Created with Sketch.

Het team van Clipit heeft ons inzicht gegeven in het verloop en resultaten van onze #carnavalvrij-campagne. Ze zijn écht de diepte in gegaan en hebben alle earned, owned en paid resultaten naast elkaar gelegd om zo tot waardevolle cijfers en inzichten te komen. Deze geïntegreerde analyse laat ons zien dat de PR strategie en alle marketingmiddelen die we hebben ingezet een optelsom waren voor het succes van de campagne.

PR & Public Affairs – Royal Swinkels Family Brewers

Media Intelligence

Op basis van deze relevante data geeft de Media Intelligence Analyse aan of en hoe de campagnedoelstellingen van #carnavalvrij zijn behaald. Met de bijbehorende insights hebben we het campagneteam van Royal Swinkels Family Brewers waardevolle en kwalitatieve inzichten op PR-, marketing- en communicatievlak geboden in één integrale analyse, inclusief onderlinge verbanden en kansen.

Group 5 Created with Sketch.

Het is bewonderenswaardig hoe Clipit alle paid, earned en owned media heeft geanalyseerd en om heeft weten te zetten in duidelijke, bruikbare conclusies die we mee zullen nemen richting toekomstige campagnes.

Michel de Kruijff – Brand Manager Bavaria bij Royal Swinkels Family Brewers

Vragen?

Paul helpt je graag verder met jouw vraag.

Neem contact op