Media monitoring
Het communicatieteam van Royal Swinkels Family Brewers wil aan de hand van berichtgeving in de media zo optimaal mogelijk inzicht krijgen in wat er speelt rondom hun organisatie, merken, campagnes en de markt.
Als oplossing voor de dagelijkse nieuwsvoorziening ontwikkelden we een op maat gemaakte nieuwsbrief. Hiermee kan het communicatieteam op ieder moment van de dag vanuit het Clipit Dashboard eenvoudig en snel de meest relevante berichten delen met collega’s door de hele organisatie, van management tot buitendienst.
Met de Analyses & Insights integreert Clipit media data met andere beschikbare owned en paid media data. In deze analyse leggen we relevante inzichten uit campagnes bloot.
De samenwerking met het team van Clipit voelt als heel natuurlijk aan. Je merkt dat je ontzorgd wordt en dat ze altijd een stapje verder denken bij een hulpvraag. Ze zijn snel en servicegericht en dat is wat ik verwacht van een partner als Clipit. Ze hebben voor ons verschillende geïntegreerde campagnes inzichtelijk gemaakt en daar komt hun expertise ook duidelijk naar voren. Daarnaast zijn de dagelijkse nieuwsoverzichten van grote waarde voor onze interne organisatie.
Rinske van den Bos – Manager PR & Public Affairs bij Royal Swinkels Family Brewers