De nieuwsselectie en het dashboard zijn standaard in de stijl van Clipit. Wil je intern communiceren met een professionele uitstraling die past bij jouw organisatie? Dan is whitelabel de perfecte oplossing. Je krijgt dezelfde krachtige inzichten, maar volledig vormgegeven in jouw huisstijl, inclusief logo, kleuren en typografie. Zo voelen nieuwsselecties, dashboards en rapportages meteen vertrouwd én professioneel aan.
E-mails en analyses in huisstijl zullen meteen ‘eigen’ voelen wanneer deze worden ontvangen of bekeken.
Interne e-mails, het dashboard en grafieken in analyses hebben altijd dezelfde stijl en zien er altijd hetzelfde uit.
Besteed niet langer tijd aan het aanpassen van grafieken en het plaatsen van logo’s. Met het whitelabel wordt dit meteen ingeladen.
Met het whitelabel wordt jouw huisstijl op verschillende plekken toegepast:
“Clipit houdt ons scherp. We zien direct wat er over ons merk gezegd wordt en wat écht werkt in onze communicatie. Slimme inzichten, snelle bijsturing – precies wat je nodig hebt in een wereld die nooit stilstaat.”
“Clipit is flexibel, snel en betrokken. Ze weten precies wat wij nodig hebben en zorgen ervoor dat we altijd up-to-date zijn.”
“Clipit biedt ons waardevolle inzichten door een grondige analyse van alle mediaberichten over de 4Daagse. Hierdoor kunnen wij de media-impact goed monitoren en de analyses bij rapportages zowel intern als naar onze partners en sponsoren inzetten.”
“Clipit helpt ons om inzichtelijk te maken wat PR écht oplevert. Ze schakelen snel, denken proactief mee en hun analyses zijn haarscherp.”
Met whitelabel kan je jouw eigen huisstijl doorvoeren. Onze media-analisten stellen dit in afstemming met jou in. Zo worden jouw logo, kleuren en typografie toegepast.
Wanneer je gebruik maakt van whitelabel, is deze van toepassing op de volgende plekken: nieuwsselectie, dashboard, nieuwsbriefmodule en redactionele nieuwsbrief.
Het gebruik van whitelabel zorgt voor herkenbaarheid, een professionele uitstraling en consistentie. Daarbij biedt het tijdsbesparing en gemak, omdat je er geen extra tijd aan kwijt bent.
Met whitelabel kan je jouw eigen huisstijl doorvoeren. Onze media-analisten stellen dit in afstemming met jou in. Zo worden jouw logo, kleuren en typografie toegepast.
Wanneer je gebruik maakt van whitelabel, is deze van toepassing op de volgende plekken: nieuwsselectie, dashboard, nieuwsbriefmodule en redactionele nieuwsbrief.
Het gebruik van whitelabel zorgt voor herkenbaarheid, een professionele uitstraling en consistentie. Daarbij biedt het tijdsbesparing en gemak, omdat je er geen extra tijd aan kwijt bent.