Whitelabel

Media-inzicht in jouw eigen huisstijl

whitelabel

Wat houdt whitelabel in?

De nieuwsselectie en het dashboard zijn standaard in de stijl van Clipit. Wil je intern communiceren met een professionele uitstraling die past bij jouw organisatie? Dan is whitelabel de perfecte oplossing. Je krijgt dezelfde krachtige inzichten, maar volledig vormgegeven in jouw huisstijl, inclusief logo, kleuren en typografie. Zo voelen nieuwsselecties, dashboards en rapportages meteen vertrouwd én professioneel aan.

De voordelen op een rij

1

Herkenbaar en professioneel

E-mails en analyses in huisstijl zullen meteen ‘eigen’ voelen wanneer deze worden ontvangen of bekeken.

2

Consistentie

Interne e-mails, het dashboard en grafieken in analyses hebben altijd dezelfde stijl en zien er altijd hetzelfde uit.

3

Tijdsbesparing en gemak

Besteed niet langer tijd aan het aanpassen van grafieken en het plaatsen van logo’s. Met het whitelabel wordt dit meteen ingeladen.

Media monitoring in jouw (huis)stijl

Vertrouwd door meer dan 500 opdrachtgevers

Vragen over whitelabel?

Met whitelabel kan je jouw eigen huisstijl doorvoeren. Onze media-analisten stellen dit in afstemming met jou in. Zo worden jouw logo, kleuren en typografie toegepast. 

Met whitelabel kan je jouw eigen huisstijl doorvoeren. Onze media-analisten stellen dit in afstemming met jou in. Zo worden jouw logo, kleuren en typografie toegepast. 

Wanneer je gebruik maakt van whitelabel, is deze van toepassing op de volgende plekken: nieuwsselectie, dashboard, nieuwsbriefmodule en redactionele nieuwsbrief.

Het gebruik van whitelabel zorgt voor herkenbaarheid, een professionele uitstraling en consistentie. Daarbij biedt het tijdsbesparing en gemak, omdat je er geen extra tijd aan kwijt bent.