Onze supportpagina beantwoordt al je vragen over media monitoring, het dashboard en meer. Antwoord niet gevonden?
Nieuw: automatische labels instellen
Wil je binnen de berichtgeving over je merk onderscheid maken tussen bepaalde berichten? Bijvoorbeeld berichten waarin je CEO genoemd wordt, plaatsingen naar aanleiding van je nieuwste campagne of artikelen waarin een voor jou belangrijk onderwerp wordt aangehaald, zoals duurzaamheid? Het is nu mogelijk om zelf labels in te stellen die automatisch berichten verzamelen.
Ga in het linkermenu naar Labels en kies voor “Nieuw label” en vervolgens voor “nieuw automatisch label”. Je komt op een nieuwe pagina terecht waar je stap voor stap jouw label in kan stellen. De mouseover bij het informatie-icoontje geeft je extra uitleg per stap. Kom je er toch niet helemaal uit? Vraag dan onze media-analisten om hulp via info@clipit.nl of bel 024 8000 704.
Donut-grafiek toegevoegd bij sentiment
We hebben een nieuwe grafiek: de sentiment donut! Dit is een elegante manier om het sentiment van een zoekopdracht of label weer te geven. De weergave is ook in lijn met de Insights Analyses die jullie van ons kennen.
Daarnaast hebben we in alle uitingen de kleur van het neutrale sentiment aangepast van geel naar grijs. Dit geeft een rustiger beeld in het dashboard en is wederom in lijn met onze Insights Analyses.
Word direct op de hoogte gebracht met onze notificatie
Wil je meteen op de hoogte gebracht worden wanneer er een nieuw bericht is waar jij of jouw zoekopdracht in wordt benoemd? Met de notificaties ben jij meteen up-to-date.
Je kan van elk verschenen bericht een notificatie krijgen. Wil je deze enkel ontvangen van specifieke bronnen of over een bepaalde zoekopdracht? Dan stellen wij dat graag voor je in.
Wanneer jij de notificaties aan hebt staan, ontvang jij in de mail een notificatie als er een nieuw bericht is verschenen. In deze mail krijg je een link naar jouw dashboard en kan jij direct inzien wat dit bericht is.
Naast dat jij de notificatie in de mail kan ontvangen, is het ook mogelijk om een pushmelding te krijgen. Door toestemming voor meldingen te activeren in het dashboard op jouw desktop of in jouw app op je telefoon, krijg jij een pushmelding wanneer er een bericht is gepubliceerd.
Activeer dus snel de meldingen in jouw dashboard, desktop of app, en wordt altijd meteen op de hoogte gebracht!
Hulp nodig of vragen? We helpen je graag.
Aanbod licentie verder uitgebreid
Vanaf februari 2025 is de licentiecontent verder uitgebreid. De volgende titels zijn toegevoegd aan de online content:
Ook is er een naam toegevoegd aan de lijst fysieke magazines:
Heb je al een licentie? Dan hoef je niets te doen en worden deze bronnen automatisch meegenomen.
Heb je nog geen licentie, maar wil je de content van deze bronnen wel ontvangen? Neem dan contact op met jouw monitoring adviseur om een licentie af te sluiten.
Monitoring Bluesky nu beschikbaar!
Bluesky is een alternatief voor X en Threads. Het platform heeft inmiddels meer dan 15 miljoen gebruikers wereldwijd. Door de mogelijkheden van het in kunnen stellen van allerlei filters, geven gebruikers aan het gevoel van het ‘oude Twitter’ te krijgen.
Wil je meer weten over het monitoren van Bluesky? Onze monitoring adviseurs en media-analisten staan voor je klaar om je verder te helpen.
PR-waardes zijn geüpdatet
Per 1 januari 2025 hebben we de PR-waarde geüpdatet. Deze waarde is deels gebaseerd op de advertentietarieven van nieuwsmedia, die jaarlijks door uitgevers worden aangepast.
Op basis van de nieuwste tarieven hebben we de PR-waardes van de belangrijkste Nederlandse nieuwsmedia bijgewerkt.
Hierdoor kunnen de PR-waardes per 1 januari 2025 afwijken van die van voorgaande jaren.
Clipit News B.V.
Prins Hendrikstraat 2
6521AW Nijmegen
Vervelend dat je problemen ervaart met inloggen. Wanneer je contact met ons opneemt, kunnen wij achterhalen wat het probleem is en deze oplossen. Zo kan jij weer inloggen en inzicht krijgen in de data.
Hoewel veel content openbaar beschikbaar is, is sommige content afgeschermd en alleen op te vragen door geautoriseerde gebruikers. Wil je wel toegang tot de content? Neem dan contact op met de contactpersoon voor media monitoring binnen jouw organisatie.
Is er een bericht niet verschenen in jouw data? We helpen je graag om dit op te lossen. Neem contact op met jouw media-analist of monitoring adviseur. Zij gaan ervoor zorgen dat het gemiste bericht wordt toegevoegd.
Vervelend dat je problemen ervaart met inloggen. Wanneer je contact met ons opneemt, kunnen wij achterhalen wat het probleem is en deze oplossen. Zo kan jij weer inloggen en inzicht krijgen in de data.
Hoewel veel content openbaar beschikbaar is, is sommige content afgeschermd en alleen op te vragen door geautoriseerde gebruikers. Wil je wel toegang tot de content? Neem dan contact op met de contactpersoon voor media monitoring binnen jouw organisatie.
Is er een bericht niet verschenen in jouw data? We helpen je graag om dit op te lossen. Neem contact op met jouw media-analist of monitoring adviseur. Zij gaan ervoor zorgen dat het gemiste bericht wordt toegevoegd.