Vernieuwd dashboard: verbeteringen en nieuwigheden
Wij vinden het bij Clipit belangrijk om te blijven innoveren en verbeteren. Daarom hebben wij ons dashboard vernieuwd! Je eerste indruk is misschien dat het geen grote verschillen zijn, maar we hebben mooie veranderingen doorgevoerd waar we je met trots meer over vertellen.
Donkere modus
In het vernieuwde dashboard is het nu mogelijk om een donkere modus te activeren. Dit is wellicht iets wat je al gebruikt in je mailprogramma, op je telefoon of websites, maar vanaf nu ook in jouw Clipit-dashboard.
De donkere modus zorgt ervoor dat je rustiger naar de data in jouw dashboard kan kijken. De belasting van je ogen en de hoeveelheid blauw licht is lager. Vooral in donkere omgevingen zal het prettig zijn om deze modus te gebruiken.
Met de schuifknop links in het menu heb je zelf de keuze of je de donkere of lichte modus wilt gebruiken.
Filter verplaatst
De filters zijn verplaatst. Ze zijn nu terug te vinden bovenaan op de homepage van het dashboard. Zo kan je gemakkelijk de gewenste filtering aanvragen en de bijbehorende data bekijken.
Wil je gebruikmaken van een opgeslagen filter? Dan is deze ook via de homepage eenvoudig te selecteren. Deze zijn terug te vinden aan de rechterkant, naast de actieve filters. Zo kun je sneller een veelgebruikt filter gebruiken en de data naar voren halen waar jij naar zoekt.
Zoekfunctie verbeterd
De zoekfunctie in het dashboard is verbeterd. Vanaf nu wordt er bij het zoeken ook gezocht naar onder andere de namen van zoekopdrachten, filters en gebruikers. Door deze verbetering kan je hier sneller naartoe navigeren en kan je er gemakkelijk op filteren.
Stakeholders en thema’s
Vanaf nu is het mogelijk om analyses te maken met stakeholders en thema’s. Met de stakeholders krijg je snel inzicht in betrokken personen, organisaties en plekken bij het geselecteerde bericht. Wil je weten in welk thema het geselecteerde bericht valt? Daar is nu ook inzicht in te krijgen. Zo heb je snel een idee van wat voor een bericht er is geschreven over jouw zoekopdracht.
Analysepagina geoptimaliseerd
De analysepagina is geoptimaliseerd. Door ‘auto size’ linksboven te selecteren, zullen de grafieken worden uitgelijnd. Hierdoor wordt de pagina mooier ingedeeld en oogt deze minder rommelig.
Heb je meerdere grafieken op de pagina staan? Sleep deze gemakkelijk naar de gewenste plek op de pagina. Zo kan jij de pagina opbouwen naar de gewenste weergave.
Menu vereenvoudigd
Het menu aan de linkerkant van het dashboard is vereenvoudigd. Door een geordende weergave zonder al te veel ruis, vind jij makkelijk en snel waar jij naar op zoek bent. Zo zijn de labels eenvoudig te kiezen en is rapporten herbenoemd naar Insights.
Het vernieuwde dashboard zorgt voor meer inzicht en een overzichtelijke weergave. Zo kan je meer uit je data halen en vind je sneller wat je nodig hebt. Heb je vragen over het vernieuwde dashboard en hoe je hier nog meer uit kan halen? Neem contact op met onze media-analisten, zij helpen je graag verder!
Snel naar je vernieuwde dashboard? Open hier je dashboard