Gratis proefperiode

Wil jij ook inzicht en overzicht in alle voor jou relevante media aandacht?
Overzicht

Clipit wenst je een goed en gezond 2021

2020 is voorbij. Zo dat is er uit! We kijken terug op een jaar vol onverwachte hobbels. Een jaar waarin wij onze kantoortuin verruilden voor homemade koffie en thuiswerk kleding: oftewel joggingspak. We vonden nieuwe manieren om onze teamvibe telkens nieuwe energie te geven en bouwden hoe dan ook fijn voort op onze bestaande relaties en communicatie met onze opdrachtgevers. 

Ik ben trots op het feit dat we – ondanks de hobbels – nog steeds iedere dag onze opdrachtgevers ondersteunen bij het inzichtelijk maken van de impact van hun communicatie met Monitoring en Analyses & Insights oplossingen. Afgelopen jaar heeft ons niet alleen dingen ontnomen, het heeft ons ook veel gebracht! Daarom kijk ik graag vooruit zodat we kunnen oogsten wat in 2020 is gezaaid. 

Het team

Het super gedreven enthousiaste team dat Clipit uiteindelijk door 2020 loodste, is er een waar ik super trots op ben! Ervaring leert wel, dat dit voor ons écht het moment is om door te schakelen om onze kwaliteit te blijven waarborgen; dus breiden we uit! We zoeken onder andere versterking op onze sales afdeling én redacteuren voor onze operations afdeling. De combinatie van onze technische hoogstandjes met de juiste mensen, maakt het ook in 2021 en beyond mogelijk de kwaliteit van onze oplossing te garanderen. Ook part of the Clipit family worden? Klik hier voor alle vacatures.

goed en gezond 2021 | Clipit

Sharing is caring

In november 2020 kon je al deelnemen aan het webinar ‘Hoe haal je nóg meer inzicht uit media monitoring’. Met een enorm aantal kijkers, smaakt dit naar meer. Niet alleen omdat wij dit zelf gaaf vinden, maar ook omdat we merken dat er onder onze opdrachtgevers een sterke behoefte is aan kennisdeling, sparren met branche genoten over de impact van data in het PR vak en de toepassing van data in Insights & Analyses. Naast deze onderwerpen ondersteunen we ook onze opdrachtgevers in het zo goed mogelijk inzetten van hun eigen ervaringen in het dashboard. Ondanks Corona blijven we jullie inspireren via webinars, maar zodra het weer kan zullen ook onze live Clipcourses weer plaatsvinden. We houden immers toch echt van persoonlijk.

Tech

Nadat we afgelopen jaar ons vernieuwde dashboard lanceerden, blijven we tweaken. Zoals bij alle goed rijdende auto’s wil je die ene spoiler of prachtige velgenset toch hebben. Zo ook bij ons vernieuwde “workstation”. Daarom breiden we de mogelijkheden uit, zodat jij nóg sneller en beter tot relevante inzichten komt. Naast verbeterslagen aan het dashboard onderzoeken we de inzet van machine learning binnen onze oplossing. Met hetzelfde doel: eenvoudiger snelle relevante inzichten in je PR-data of juist dagelijkse nieuwsselectie. Daarnaast doen we natuurlijk wat fijne tweaks intern, zodat we nog steeds zo lean & mean mogelijk de boel organiseren en we met de juiste dingen bezig zijn.

Persoon die naar het Clipit dashboard kijkt op kantoor

Clipit 20 jaar

Op precies 1 november dit jaar bestaat Clipit 20 Jaar! Alle reden om dit te vieren natuurlijk. Daar kunnen we ons de komende maanden op voorbereiden met mooie acties en een goede borrel. Kortom een tipje van de sluier van onze plannen in 2021. Voor nu wens ik je zakelijk en privé een heel goed en gezond 2021! Laten we de learnings uit 2020 als brandstof meenemen en nieuwe perspectieven in 2021 positief tegemoet zien.

Grtz!

Charissa