Interne nieuwsvoorziening in eigen huisstijl met whitelabel monitoring
Je interne nieuwsvoorziening in eigen huisstijl, zodat je branding helemaal on-point is? Dit kan via whitelabel monitoring!
Een aantal van onze opdrachtgevers, waaronder Royal Swinkels Family Brewers, werkt al geruime tijd met onze whitelabel media monitoring oplossing.
De voordelen op een rijtje
- Je interne nieuwsvoorziening volledig in eigen huisstijl
- Draai op-maat grafieken uit, direct in de juiste branding voor je rapportages
- Stuur zelf relevante berichtgeving naar stakeholders, voorzien van een eigen look & feel.
Neem de volgende stap met whitelabel monitoring
Middels onze media monitoring brengen we voor je in kaart wat en waar er over je organisatie wordt geschreven in de media. Jij en andere stakeholders ontvangen onze dagelijkse nieuwsselectie per e-mail waarbij je snel op de hoogte wordt gebracht van al je vermeldingen in verschillende typen media. Vervolgens klik je door naar het Clipit dashboard waarbij je middels dataverrijking en de vele analysemogelijkheden tot waardevolle inzichten komt.
De Clipit nieuwsselectie en het dashboard zijn standaard in Clipit huisstijl. Op basis van feedback van onze opdrachtgevers lanceerden we de whitelabel oplossing waarbij zowel de nieuwsselectie als je persoonlijke dashboard op-maat in eigen huisstijl wordt opgeleverd. Het integreren van je branding in zowel de top header, het lettertype en kleurstelling levert een aantal waardevolle voordelen op. Denk aan een sterke en consistente interne branding richting alle stakeholders. Ook biedt het een flinke tijdsbesparing wanneer je werkt binnen het dashboard, om bijvoorbeeld rapportages samen te stellen.
De downloadbare grafieken zijn direct in eigen huisstijl, waardoor je rapportage in no-time de juiste look en feel bevat. Ook het op-maat doorsturen van interessante berichten via het dashboard bevat direct de juiste branding. Zo creëer je ook binnen je organisatie een eenduidig beeld met je mediadata en PR impact.
“De samenwerking met het team van Clipit voelt als heel natuurlijk aan. Je merkt dat je ontzorgd wordt en dat ze altijd een stapje verder denken bij een hulpvraag. Ze zijn snel en servicegericht en dat is wat ik verwacht van een partner als Clipit. Ze hebben voor ons verschillende geïntegreerde campagnes inzichtelijk gemaakt en daar komt hun expertise ook duidelijk naar voren. Daarnaast zijn de dagelijkse nieuwsoverzichten van grote waarde voor onze interne organisatie.“
Rinske van den Bos – Manager PR & Public Affairs bij Royal Swinkels Family Brewers