Gratis proefperiode

Wil jij ook inzicht en overzicht in alle voor jou relevante media aandacht?
Overzicht

Onze vooruitblik voor 2022

We starten deze 2e helft met fun lots of fun! We bestaan dit hele jaar 20 jaar en dit jubileum was nog niet gevierd vanwege Corona. Afgelopen vrijdag startten wij met het gehele team ons feestweekend. Cocktail Workshops, een diner, pianisten en DJ’s, mogelijke dansmoves, uitbrak ontbijt, powerkiten en lunchen: samen zijn én samen vieren stond centraal.

Partner up!

Onlangs bespraken we met onze Belgische partner AMMCO hoe we elkaars oplossingen en service kunnen versterken. Hier concludeerden we dat we nu en in de toekomst onze data uitwisseling exclusief met elkaar aangaan, waarbij we verder kijken dan alleen de data. Zo helpen we elkaar met marktverkenning, bundelen we de data én maken we elkaar beter als het gaat om dashboarding, data en inzicht.

Samen met Adfact verkennen we de mogelijkheden om paid en earned media data bij elkaar te brengen. Zo weet je wat er aan de ene kant gespendeerd wordt en aan de ander kant aan PR aandacht is ontstaan. Hier werken we in uiterst geheim (uhm) aan een proof of concept, waarmee we zeer binnenkort een eerste opdrachtgever verrassen.

Een 3e mooie partner waar ik super trots op ben is Fanployer. Verschillende brainstormsessies brengen ons samen al tot de productie van een mooie concrete case. Kort gezegd HR & Recruitment meets PR data. Onze oplossingen hebben raakvlakken en zijn onlosmakelijk verbonden met elkaar. De PR-waarde heeft impact op een werkgevers reputatie en vice versa. Ik kijk met trots uit naar verdere verdieping van onze samenwerking zodat we bijdragen aan vooruitstrevende HR.

Een laatste mooie partner die ik graag noem is de KNSB. Samen met de KNSB helpen we de sponsoren een completer beeld van het rendement van hun sponsoractiviteiten in de media te geven en bovenal de commerciële kracht van de schaatssport nog nauwkeuriger tonen. Dit doen we aan de hand van concrete inzichten uit onze Media Insights Analyses. De analyse voor Daikin is het startschot van een partnerschap waarmee de bond voor zijn sponsors exact in kaart brengt hoe vaak zij via het schaatsen in de media verschijnen, welke PR-waarde deze publicaties vertegenwoordigen en welke thema’s de grootste impact hebben. 

Media Insights Analyse KNSB

Clipit live event

Clipit zou Clipit niet zijn als we niet iets teruggeven aan opdrachtgevers. We houden van het face-to-face contact en de dynamiek van discussies met vakgenoten. Daarom organiseren we in september weer een exclusief Clipit event, waarbij ruimte is voor ontmoeting, inspiratie, kennis sharing en panel discussie. De invite wordt binnenkort verstuurd!

Zo trots als een pauw!

Nu ik hier mijn evaluatie van doelen en planning opschrijf, voel ik alleen maar trots. Trots dat we dit allemaal realiseren met een team van jonge en iets oudere (:-P) vak professionals die iedere dag vol enthousiasme het Clipit gevoel hebben én uitdragen naar elkaar, partners en opdrachtgevers. Stay tuned voor al onze mooie innovatieve en vooruitstrevende oplossingen én samenwerkingen. 

Denk je nu: wauw fantastisch, ik heb ook nog een idee – rauwe kritiek. Of ik wil hier meer van weten: bel of stuur me een berichtje!

Meer weten?

Heb je nog vragen? Onze media analisten zitten voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Bel ons op 024 8000 704, mail naar info@clipit.nl of vul ons contactformulier in.